[Win2000AS install]Promise TX2000 fasttrak.sys niet kopieren

Pagina: 1
Acties:

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Ik ben bezig met een RAID setup te maken in mijn nieuwe server. Ik heb een Promise TX2000 RAID controller, vanuit de winkel al met de laatste bios versie 2.00.33. Ik heb er momenteel 1 disk aan hangen van 160 GB, het moet later een mirroring setup worden. De array is aangemaakt. Tijdens de install laadt ik de laatste driver via de "F6" optie. Ik kan dan een partitie aanmaken van 20 GB Primair op NTFS. Alleen bij het bestanden kopieren gaat het mis, als hij fasttrak.sys wil kopieren dan zegt hij dat hij deze niet meer uit kan lezen, van de flop.
Meerdere floppy geporbeerd, maar het helpt niks. Overslaan van het bestand is geen optie, dat resulteerd in een BSOD.

Als laatste optie dacht ik maar de driver erin te slipstreamen. Ik heb hier de search gebruikt, en uit eindelijk ben ik op deze link: http://www.nforcershq.com/forum/viewtopic.php?t=8892 terecht gekomen. En dan meer naar onderen staat wat over een Sata TX2 controller slipstreamen. Hetzelfde gedaan voor mijn RAID controller, maar tevergeefs.

Iemand een oplossing voor mijn probleem, of over het op de juiste manier slipstreamen van van de driver.

Trouwens ik gebruik al een geslipstreamde SP4 instalatie CD.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

En dan meer naar onderen staat wat over een Sata TX2 controller slipstreamen. Hetzelfde gedaan voor mijn RAID controller, maar tevergeefs.
Gaat het dan mis op dezelfde punt, of gaat het nog mis vóórdat je de installatie-schijf/partitie kan kiezen?

• fleppuhstein
Hij laadt de controller niet. Want er worden geen disken gezien. Nog maar eens verder testen. Heb nu alle twee de disken vrij gemaakt. Een low level format.

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
ik heb dat probleem ook eens gehad, probeer eens de winxp drivers (ja ik weet je wil W2000AS installeren)..volgens mij werkte het toen wel (is al weer en tijdje terug)

• fleppuhstein
Net met de Win xp drivers geprobeerd. Zelfde gezeur. Morgen voor de zekerheid eens een andere floppy, en andere floppy drive kabel meenemen. fastrak.sys op een lege flop, en het vinkje bij archief weghalen hielp ook al niet.

• fleppuhstein
Oplossing gevonden, na vevrangen van de FDD + cable werkte het nog niet. Instaleren met een andere cd was de oplossing. Hoe ongelovelijk. Nu nog iets vinden waarin ik mijn disken netjes weg kan zetten, liggen nu nog los.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met Win XP precies hoe jij het beschreef en ook de Fastrak drivers voor mijn controller. Jij hebt dit opgelost met een andere Win2000 CD? ik hoop dat iemand hier nog een reactie opgeeft.
Pagina: 1