[usenet] Newsleecher probleem

Pagina: 1
Acties:

• coady
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-10-2025
Ik heb zo'n 25GB account bij news.astraweb.com
ik gebruik hiervoor de nieuwste beta van Newsleecher
Alleen als ik nu een berg bestanden selecteer en wil downloaden dan download ie er gewoon heel veel niet.. of dan zie je de download balkjes lopen maar na afloop van de download is er helemaal geen bestand ontvangen en is mn download map gewoon leeg..
Ik heb het in meerdere groups geprobeerd. maar overal hetzelfde resultaat.
iemand enig idee hoe dit kan ?

tia

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Gokje: je hebt geselecteerd dat je incomplete files niet wilt downloaden?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• coady
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-10-2025
nee dat is t niet :'(
ik heb ingesteld dat incomlete files niet eens weergeven in de active group browser, dus die kan ik sowieso niet downloaden :/

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Kan het zo zijn dat op het moment dat je een bestand hebt geselecteerd om te downloaden dat deze al is verlopen op de nieuwsserver?

Een bestand kan bv ook bestaan uit meerdere delen als er 1 van niet aanwezig dan faalt het hele bestand natuurlijk ook.

Maar voor incomplete bestanden hebben ze par2 uitgevonden.

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:04
it0 schreef op 19 juli 2004 @ 09:06:
Kan het zo zijn dat op het moment dat je een bestand hebt geselecteerd om te downloaden dat deze al is verlopen op de nieuwsserver?

Een bestand kan bv ook bestaan uit meerdere delen als er 1 van niet aanwezig dan faalt het hele bestand natuurlijk ook.

Maar voor incomplete bestanden hebben ze par2 uitgevonden.
Dan zou er altijd nog een incompleet bestand weggeschreven moeten worden. Je moet effe de options van het saven bekijken, in welke mappen etc., misschien dat je daar iets kan veranderen. Verder lijkt het me handig als je dit op het Newsleecher forum post, want daar kunnen ze je wel veel beter helpen.

Oh ja, de minder 'legale' versies van Newsleecher krijgen natuurlijk GEEN support en geven ook onverwachte dingen terug... dit is er wel 1 van.