Toon posts:

ixus430 of minolta dimage g400

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hello, ik ben nieuw. ik heb mijn gloednieuwe canon powershot s50 laten vallen en de herstelkosten zijn te duur. nu vergelijk ik de ixus 430 met de minolta dimage g400. eventueel de r707 van HP. ik geraak er niet uit. het prijsverschil is wel de moeite waard. 288 euro voor minolta, 399 voor canon (in duitsland zijn beide toestellen nog voordeliger).

kan iemand me een foto sturen van de achterkant van de minolta in detail ? is het toestel gebruiksvriendelijk ? Gaat de batterij behoorlijk lang mee en hoe is de macro functie voor bv bloemen, close ups van dieren ? Of is de Ixus toch beter ?

Is er iemand geïnteresseerd om mijn powershot s50 met Compact flash 128 voor een kleine vergoeding over te nemen, iemand die nog van de nieuwebatterij of zo gebruik kan maken ??

Zijn er nederlandstalige gebruiksboekjes die ik kan printen voor de minolta of de cannon 430 of de 500 eventueel ?

Bedankt voor jullie aandacht !!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Uit Fotografie Policy :
De veelvoorkomende vraag "Hoi ik heb xxx euro, welke camera moet ik kopen/zoek maar wat voor me uit?" is nog steeds niet toegestaan, aangezien GoT en daarmee het Fotografie forum geen plek voor verkopers op locatie is. Gebruik bekende sites zoals DCResource en DPReview om een idee te krijgen over de kwaliteit van camera's in een bepaalde prijsklasse. Uiteindelijk moet je dus zelf een keus maken.
Dus dergelijke 'welke van de twee?' topics zijn niet de bedoeling :)
Is er iemand geïnteresseerd om mijn powershot s50 met Compact flash 128 voor een kleine vergoeding over te nemen, iemand die nog van de nieuwebatterij of zo gebruik kan maken ??
Hoort ook niet thuis op GoT, dat mag in de Tweakers.net / Vraag/Aanbod ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.