Doom III deel 3

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.551 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
jaaoie17 schreef op 26 juli 2004 @ 16:32:
[...]

activision heeft een contract met safedisc dus easy te cracken.

Nu maar hopen dat de game leaked
Triest
Ik hoop op een nieuwe superbeveiliging alleen al door mensen zoals jij.
Wil je het niet kopen dan verdien je het ook niet om te spelen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Triest
Ik hoop op een nieuwe superbeveiliging alleen al door mensen zoals jij.
Wil je het niet kopen dan verdien je het ook niet om te spelen. :O
Ik hoop het ook dat ie binnen kort te downloaden valt. :9
Zodat ik niet langer hoef te wachten, en zodra die wel in nederland te koop is, schaf ik wel orgineel aan. :) (mits het waard is, straks is het een kut spel, al is die kans zeer gering. :D

Try before you buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Precies om die reden hoort de demo beschikbaar te zijn voordat het spel in de winkels ligt. Maar helaas is het tegenwoordig vaak zo dat de demo pas maanden na het spel uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Voila se ... http://biz.yahoo.com/prnews/040726/sfm033_1.html

" NVIDIA sent out a press release annoucing that independent third-party testing confirms that " the NVIDIA GeForce 6800 Ultra and the GeForce 6800 GT graphics processing units (GPUs) deliver faster performance than comparable competitive offerings in Doom 3"

whoohoo! :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

shaidar schreef op 26 juli 2004 @ 17:10:

" NVIDIA sent out a press release annoucing that independent third-party testing confirms that " the NVIDIA GeForce 6800 Ultra and the GeForce 6800 GT graphics processing units (GPUs) deliver faster performance than comparable competitive offerings in Doom 3"

Mwah, dat artikel is zo super pro-nvidia geschreven dat het eigenlijk niks zegt :)

Ze noemen niet eens de namen en types van de kaarten waarmee vergeleken is. De naam nvidia en de 6800 Ultra en GT komen zo'n beetje 100 keer voor in het artikel en Ati en X800 maar twee keer...

Het is echt bla bla nvidia bla bla 6800 x bla bla nvidia bla nvidia bla bla nvidia bla 6800 bla 6800 bla nvidia bla bla nvidia en aan het einde... oh ja Ati is er ook nog met hun x800.

[ Voor 13% gewijzigd door mvds op 26-07-2004 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Afspraak als Doom3 beschikbaar is? Zullen we het artikel eens op "echtheid" beoordelen...

en 't is een PR note van Nvidia zelf eh ... beetje logisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan nog blijft het maar 1 spel, bij alle andere komt de 6800GT niet eens in de buurt van de X800XT PE. Kun je net zo goed straks HL2 nemen dat helemaal gesponsord is door Ati en dan zeggen dat beide kaarten de 6800GT/Ultra helemaal in de pan slaan :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Check je mail *

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
shaidar schreef op 26 juli 2004 @ 17:10:

... wat ik dus al eerder zei: je reinste marketing poop.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mja wat is er mis mee als men trots is om de snelste te zijn, ATI zou hetzelfde doen :) was de alpha leak btw niet de schuld van ATI >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij dan even de laatste offtopic post

Waarschuwing

Sommige mensen is het vast opgevallen dat er zo'n 30(!) replies verdwenen zijn: Mensen, heb je niets te melden (omdat het of hier niet hoort of 4 andere mensen het al gezegd hebben, bijvoorbeeld). POST DAN OOK NIET.

We proberen hier een leuk en serieus forum te hebben. Reacties als 5x "Dat wil ik ook wel zien" omdat een of ander figuur grappig denkt te zijn, maar zichzelf ontzettend voor schut zet, zijn niet serieus te noemen.

Goed, het is natuurlijk niet de eerste keer dat sommige figuren denken dat ze hier in de Huiskamer zitten (of het verschil tussen Gamer.nl en GoT niet zien) een topic aan het verstieren zijn. Maar pas op verstier-figuren, het zou zomaar de laatste keer kunnen zijn.

Degene die er niet aan meedoen: Dankzij jullie blijft GoT interessant :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meelmark schreef op 26 juli 2004 @ 11:49:
[...]

jep, thanks for the support ;)

btw over de muziek;

http://www.midishrine.com...The%20Waste%20Tunnels.mid

Splendid :)
Damn, dat is echt een geniaal deuntje, hoe de spanning wordt opgebouwd, prachtig. Als het hele spel vol zit met dit soort muziek dan maak ik m`n borst vast nat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:42
Cool filmpje zeg! Leuk om de designers enzo over hun eigen product te horen praten. En natuurlijk super dat er zoveel D3 beelden in zaten..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 18:37:
[...]

Damn, dat is echt een geniaal deuntje, hoe de spanning wordt opgebouwd, prachtig. Als het hele spel vol zit met dit soort muziek dan maak ik m`n borst vast nat. :P
heheh dat is dus een deuntje van deel 1 en 2.. en volgens mij gaat de nieuwe soundtrack in de verste verten er helaaaaas niet op lijken... (meer quake achtige metal ofzo denk ik)

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 18:37:
[...]

Als ik het goed begreep, dan zit er naast de theme weinig tot geen muziek in het spel. Het zou de bedoeling zijn dat de geluiden van de omgeving een soort van muzikaal spel gaan vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Zoals ik het begrepen had zou er toch niet echt een soudntrack zijn?

Dacht dat er gewoon ambience geluiden zouden klinken tijdens het spelen.

edit:
@terr, dat scheelt ook weer geen kont he... je was 1 minuut eerder :P

[ Voor 24% gewijzigd door kixor op 26-07-2004 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 19:30:
[...]

Als ik het goed begreep, dan zit er naast de theme weinig tot geen muziek in het spel. Het zou de bedoeling zijn dat de geluiden van de omgeving een soort van muzikaal spel gaan vormen.
Inderdaad. De reden is ook vrij simpel: indien er muziek zou inzitten zou je de ambience sounds "minder goed" horen, waardoor je een andere (minder enge) sfeer zou bekomen. De sounds in Doom 3 zijn nl erg belangrijk voor de sfeer.

[ Voor 5% gewijzigd door XWB op 26-07-2004 19:45 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reclameblaadje van Dynabyte vandaag ns bekeken, en daar stond DOOM 3 in met verwachte releasedatum 6 augustus !
Oeh spanning stijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op 26 juli 2004 @ 19:45:
[...]

Inderdaad. De reden is ook vrij simpel: indien er muziek zou inzitten zou je de ambience sounds "minder goed" horen, waardoor je een andere (minder enge) sfeer zou bekomen. De sounds in Doom 3 zijn nl erg belangrijk voor de sfeer.
Misschien ingame located muziek ??? Uit een radio ofzo, zou erg cool zijn.
(zoals je ook wel ns in films hebt. (Pulp Fiction)
Jammer dat de ID' software dudes daar niks over hebben verteld.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:00
er zal toch wel ergens een radiootje in een office op het bureau staan te spelen

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meelmark schreef op 26 juli 2004 @ 19:14:
[...]

heheh dat is dus een deuntje van deel 1 en 2.. en volgens mij gaat de nieuwe soundtrack in de verste verten er helaaaaas niet op lijken... (meer quake achtige metal ofzo denk ik)
Hmm, mijn geheugen is niet meer wat het geweest is. Maar als ik het dus goed begrijp dan komt er naast de soundtrack geen muziek in het spel te zitten. Lijkt me geen verkeerde keuze, focus je je 100% op de game en de ambient sounds. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Rap rap ... voor dat de post weg is :

volgens sommigen : spoiler ahead ...

http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=14407

[ Voor 18% gewijzigd door Shaidar op 26-07-2004 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet er dan ff bij dat het een spoiler is man !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Zet er dan ff bij dat het een spoiler is man !
spoiler vind ik wat overtrokken. als je het artikel wilt lezen moet je er echt moeite voor doen.
wel vette review. vraag me alleen af of het niet copyrighted materiaal is. O-)

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:01
IK weet nu waarom hij voor 16 jaar een ouder is :P

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/RX85RJ2JP687

[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 26-07-2004 20:55 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 23:14
je ziet nieteens tepels, dus het kunnen net zo goed stukken los gerot vlees zijn in principe :P

edit
maak hem anders ff klikbaar ofzo :X

edit2
zo kan het ook :+

[ Voor 31% gewijzigd door Schuey op 26-07-2004 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Nou... spannend |:(

Is er eigenlijk al een plaatje van mancubus.
Die vond ik altijd zo cool in doom 2, hoe ze in mekaar zakken.
Zodat enkel dat skelet er nog ligt met een klein beetje huid.

Dat muziek stukje komt toch gewoon uit doom 2??
MrJayMan schreef op 26 juli 2004 @ 20:48:
[...]

spoiler vind ik wat overtrokken. als je het artikel wilt lezen moet je er echt moeite voor doen.
wel vette review. vraag me alleen af of het niet copyrighted materiaal is. O-)
Lijkt me wel he.

Maar daar heb je toch geen last van... :Y)

[ Voor 43% gewijzigd door Vanitas op 26-07-2004 20:58 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Schuey schreef op 26 juli 2004 @ 20:51:
je ziet nieteens tepels, dus het kunnen net zo goed stukken los gerot vlees zijn in principe :P

edit
maak hem anders ff klikbaar ofzo :X

edit2
zo kan het ook :+
ZO maar even 800 bij 640 gemaakt.

Maar het si wel duidelijk een vrouw die je daar ziet :)
Maar het is wel eens wat anders dan een mannelijk monster.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Dynabyte heeft hem pas 11 augustus. De versie die wij krijgen is dus niet een engelse, maar een europese met support voor duits en meer walgelijke talen. :) Ik stel voor dat we ons scheiden van Duitsland en franstalig Belgie door flink langs de rand te gaan graven waarna we ons met flinke stokken dichterbij Engeland gaan schuiven.

Anyway, die knakker van id (Robert Duffy) heeft weer eens wat in z'n dagboekje gezet. Hij had mailtjes over de kwaliteit niveaus die de verschillende videokaarten behalen gekregen.. Het ligt aan hoeveel Vram je kaart heeft:

512MB: Alles ongecompresseerd
256MB: Specular en diffuse maps (en normale texturen?) gecompresseerd
128MB: Normal maps ook gecompreseerd (met heerlijke corruptie)
64MB: Alles groter dan 512x512 downsized. Specular maps naar 64x64.

Normal maps zijn klote om te compresseren, maar ze hebben wel wat interessante manieren gevonden om daar tegen in te gaan. Zonder ATI's 3dc schijnbaar. Maar ik vind het wel zonde van de corruptie (loss, artifacts) op bepaalde plekken.

http://www.shacknews.com/finger/?fid=raduffy@idsoftware.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuggyB schreef op 26 juli 2004 @ 20:59:
Dynabyte heeft hem pas 11 augustus. De versie die wij krijgen is dus niet een engelse, maar een europese met support voor duits en meer walgelijke talen. :) Ik stel voor dat we ons scheiden van Duitsland en franstalig Belgie door flink langs de rand te gaan graven waarna we ons met flinke stokken dichterbij Engeland gaan schuiven.

Anyway, die knakker van id (Robert Duffy) heeft weer eens wat in z'n dagboekje gezet. Hij had mailtjes over de kwaliteit niveaus die de verschillende videokaarten behalen gekregen.. Het ligt aan hoeveel Vram je kaart heeft:

512MB: Alles ongecompresseerd
256MB: Specular en diffuse maps (en normale texturen?) gecompresseerd
128MB: Normal maps ook gecompreseerd (met heerlijke corruptie)
64MB: Alles groter dan 512x512 downsized. Specular maps naar 64x64.

Normal maps zijn klote om te compresseren, maar ze hebben wel wat interessante manieren gevonden om daar tegen in te gaan. Zonder ATI's 3dc schijnbaar. Maar ik vind het wel zonde van de corruptie (loss, artifacts) op bepaalde plekken.

http://www.shacknews.com/finger/?fid=raduffy@idsoftware.com
Heb je gebeld naar dynabyte ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Meer over 512MB videogeheugen:
Tegenwoordig zijn er al videokaarten op de markt die net zoveel geheugen als sommige computers werkgeheugen hebben. Op het moment is 3Dlabs de enige fabrikant die dit soort kaarten aanbiedt, maar het is slechts een kwestie van tijd voordat ook ATI en Nvidia met dit soort kaarten komen. Toekomstige bezitters van een videokaart met 512MB zijn dan ook vast blij om te horen dat Doom 3 van al dit geheugen gebruik kan maken. Het spel zal de hoeveelheid geheugen automagisch detecteren en dan de "ultra settings" instellen.

...
http://www.gamer.nl/nieuws/22939

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://img52.exs.cx/img52/4737/pca_s16.jpg deze mogelijkheid miste ik in max payne om dat baby gehuil te doen stoppen >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 16:54
OMG :D
Heerlijk wat een boel gore :D. In de filmpjes zie je dat niet.. wel appart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

LOL en dit verbiedende Duitsers nou weer niet :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:51

Maxow

Hidden Sound System

Wat me opvalt aan alle screenies is dat alles er extreem gelikt uitziet, alleen de hoofden van alle monsters zijn nogal vierkant :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 22:02:
http://img52.exs.cx/img52/4737/pca_s16.jpg deze mogelijkheid miste ik in max payne om dat baby gehuil te doen stoppen >:)
Heb je daar nog meer van ? (pc zone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 12-09 14:15
Maxow schreef op 26 juli 2004 @ 22:37:
Wat me opvalt aan alle screenies is dat alles er extreem gelikt uitziet, alleen de hoofden van alle monsters zijn nogal vierkant :?
Alles is gruwelijk low-poly. Heb ergens gelezen dat die monsters tussen de 2000-3000 poly's hebben. Dat was bij Quake3 al zo, jaren geleden. Alleen door de normal-maps ziet 't er gelikt uit :). lang leve Zbrush :P zag ik voorbijkomen in zo'n videootje

Hier nog een review btw; http://forums.3drealms.co...llapsed&sb=5&o=93&fpart=1

[ Voor 14% gewijzigd door LiToKi op 26-07-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Trancentral schreef op 26 juli 2004 @ 22:49:
[...]

Heb je daar nog meer van ? (pc zone)
http://www.bfmaps.nl/~lighteye/doom3/?M=D op datum uploaded ;)

//edit: ik heb die pcpp ff resized naar 1024, beetje blurry wordt het dan maar desondanks toch iets beter te lezen imo :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz ik zat vandaag wat rond te surfen om wat info te vinden om mijn 9800 Pro te voltmodden (maar dat terzijde), viel mijn oog op het volgende stukje tekst:

Klik

Zie vooral het volgende stukje tekst:

"Right out of the box, Radeon 9700s (and upwards) are extremely fast cards and will, according to John Carmack, run next generation games such as Doom 3 just fine."

Volgens de "legendarische" John Carmack zou je zelfs met een 9700 Doom III prima kunnen spelen :)

Dit werd dus gepost op 5 December 2003, kan je nagaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
op die link die ik gepost had boven jouw post staat een preview uit dec 2002, lees daar maar eens de systeemeisen ;) :P

sorry als je nu niet slapen kan :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Als ik heel eerlijk ben geloof ik niet dat je het alleen op het hoogste kan spelen met 512mb VGA kaart, Carmack heeft toch gezegt dat je met een X800 of GF6800 alles op het maximum kan spelen? lijkt me iig sterk dat dit niet klopt, aangezien de launch er bijna is, waarom koopt men dan nu een X800/GF6800 kaart als ze toch weten dat je niet alles op high kunt spelen? €450 naar de knoppen op ?

[ Voor 20% gewijzigd door RMB op 26-07-2004 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 23:01:
Hmmz ik zat vandaag wat rond te surfen om wat info te vinden om mijn 9800 Pro te voltmodden (maar dat terzijde), viel mijn oog op het volgende stukje tekst:

Klik

Zie vooral het volgende stukje tekst:

"Right out of the box, Radeon 9700s (and upwards) are extremely fast cards and will, according to John Carmack, run next generation games such as Doom 3 just fine."

Volgens de "legendarische" John Carmack zou je zelfs met een 9700 Doom III prima kunnen spelen :)

Dit werd dus gepost op 5 December 2003, kan je nagaan ;)
Wat wil je dan, ze zeggen zelfs dat het draait op een Gf4 MX. ;)
Een 9700Pro doet het zeker weten goed in Doom3, voor volledige kwaliteit volstaat echter alleen een 256MB kaart.
RMB schreef op 26 juli 2004 @ 23:08:
Als ik heel eerlijk ben geloof ik niet dat je het alleen op het hoogste kan spelen met 512mb VGA kaart, Carmack heeft toch gezegt dat je met een X800 of GF6800 alles op het maximum kan spelen? lijkt me iig sterk dat dit niet klopt, aangezien de launch er bijna is, waarom koopt men dan nu een X800/GF6800 kaart als ze toch weten dat je niet alles op high kunt spelen? €450 naar de knoppen op ?
Met ongecomprimeerde textures wel, en dat zal zichtbaar zijn gezien de lichteffecten icm de high res textures.
Iig is een 512MB kaart niet de moeite waard om op te wachten voor Doom3.

[ Voor 29% gewijzigd door peke op 26-07-2004 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

corpseflayer schreef op 26 juli 2004 @ 23:09:
[...]

[...]

Met ongecomprimeerde textures wel, en dat zal zichtbaar zijn gezien de lichteffecten icm de high res textures.
Iig is een 512MB kaart niet de moeite waard om op te wachten voor Doom3.
Dus ik heb nu echt €450 voor niks uitgegeven :? :X :( :( :( :( ;( ;( :'( :'(

(sorry voor de hele rits smilies maar ik erger me kapot)

en komende games als HL2 en F.E.A.R. heb je nu opeens zeker ook een 512 mb kaart nodig? :(

Waarom brengen ze in gods naam een nieuwe kaart uit van 1000 gulden en die kan nieteens de nieuwste games optimaal aan :(

hoeveel gekker kan dit worden 8)7 :?

[ Voor 26% gewijzigd door RMB op 26-07-2004 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 21:22:
[...]

Heb je gebeld naar dynabyte ?
Nee, ben langs geweest om een reservering te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

RMB schreef op 26 juli 2004 @ 23:20:
[...]

en komende games als HL2 en F.E.A.R. heb je nu opeens zeker ook een 512 mb kaart nodig? :(

Waarom brengen ze in gods naam een nieuwe kaart uit van 1000 gulden en die kan nieteens de nieuwste games optimaal aan :(
Het lijkt me sowieso een beetje zonde om in zo'n 500 euro uit te geven voor een spelletje. :{

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

[...]

Hoe vaak we het ook zeggen, de DOOM III engine moet nog wat jaartjes mee, en is er alvast op voorbereid.

mensen die een X800 of 6800 hebben gezockt, zitten prima met die kaarten!Niet zoveel zeuren! Laat eerst het spel maar eesn uitkomen...

En ja, dit zul je altijd hebben, je betaald je blauw voor iets wat al verouderd is. Zo gaat dat, vernieuwing in de game industrie (die atm toch zeeeer snel gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
IK las net op PW dat de Sapphire ATI Radeon X600 PRO 256MB DDR voor € 190,-
Maar met welke kaart is deze vergelijkbaar?
Ik heb een radeon 9800pro (128mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:27

M-ThijZ

Riding on Rails

[...]
moet je eens opletten de komende tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij aangeeft dat je de game met een X800 klasse videokaart op zijn max kunt spelen, ben ik wel verdomd benieuwd welke features er in de engine ongebruikt zijn bij het uitkomen van Doom 3.

Normaliter worden de engines van Carmack uitgebracht op momenten dat de hardware, max settings bijlange na niet kan bijbenen, zeker met het oog op de toekomst van de engine in andere games.

Rara, wat zit er nog verborgen in de engine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Blackhole schreef op 26 juli 2004 @ 23:34:
IK las net op PW dat de Sapphire ATI Radeon X600 PRO 256MB DDR voor € 190,-
Maar met welke kaart is deze vergelijkbaar?
Ik heb een radeon 9800pro (128mb)
Niet doen. X600 riekt naar budget. Het verschil tussen een X800 en een X600 zal wel weer hetzelfde zijn als een 9800 van jou tegen een 9600.... en dat is geen prettig gezicht. 190 euro is in deze markt nu eenmaal goedkoop... dus koop geen goedkoop spul als je resultaten wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
HuggyB schreef op 27 juli 2004 @ 00:03:
[...]

Niet doen. X600 riekt naar budget. Het verschil tussen een X800 en een X600 zal wel weer hetzelfde zijn als een 9800 van jou tegen een 9600.... en dat is geen prettig gezicht. 190 euro is in deze markt nu eenmaal goedkoop... dus koop geen goedkoop spul als je resultaten wilt zien.
Was ook niet vanplan om hem tehalen dan koop ik wel gelijk een x800 pro 256 mb :)

Maar ik wilde gewoon weten met welke kaart je de X600 kon vergelijken.
Want ik kwam hem tegen en wist dus niet dat ze hem uit zouden gaan brengen.
Vandaar deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Laatst online: 01-02 13:26
ach het is doom.. die ros ik gewoon op 320*240 klaar is kees... lekker soepel :) Just like good old doom!

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Als ik de plaatjes zie van die review ziet het er eigenlijk nergens super donker uit, beter voor me hart dus :P. Anders natuurlijk gewoon gamma en brightness omhoog :Y) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 22:53:
[...]

http://www.bfmaps.nl/~lighteye/doom3/?M=D op datum uploaded ;)

//edit: ik heb die pcpp ff resized naar 1024, beetje blurry wordt het dan maar desondanks toch iets beter te lezen imo :)
Wat zien die screenshots er daar washed-out uit :/. Als ik de gamma van m'n scherm ongeveer op de helft van normaal zet, dan is 't een stuk beter.

@DeepSeven: in die review ziet 't er een stuk beter uit :).

[ Voor 9% gewijzigd door LiToKi op 27-07-2004 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
:). Zolang ik ook maar zie op wat ik aan het schieten ben valt het ook allemaal wel mee ;).

Met hoeveel man wordt er eigenlijk aan doom III gewerkt? (plus de engine uiteraard)

Edit: Of kan ik beter zeggen: Met hoeveel man wordt er eigenlijk aan de engine gewerkt? (plus doom III uiteraard)... :P

[ Voor 61% gewijzigd door DeepSeven op 27-07-2004 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik mis de cyberdemon en de spidermastermind tot nu toe in de screenshots....en natuurlijk de screenshots van de hel. Ah well, afwachten maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Nou.. ik ben de oude doom weer aan het spelen met alle 'upgrades' van nu.. echt stoer.. en onwijs donker op sommige plekken (irrrrrii@).

Vult in ieder geval de leegte op tot Doom ]|[ uitkomt (ben dan ook opvakantie tot de 15e ...)

[ Voor 30% gewijzigd door evaarties op 27-07-2004 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 02:39:
Hm, ik mis de cyberdemon en de spidermastermind tot nu toe in de screenshots....en natuurlijk de screenshots van de hel. Ah well, afwachten maar...
Dat is expres, dan blijft er nog wat te raden over :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59
Deze kwam ik tegen op een andere site

http://members.lycos.co.uk/bigmoneysite/images.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
[...]

Je zal kunnen spelen met alles op highest, alleen niet zonder compressed textures.
Ik zou er niet wakker van liggen kerel, je hebt al een superkaart waar menig D3 fan jaloers op is.
Zie het van de positieve kant, texture compressie uitzetten heeft buiten de gigantische geheugenvereisten ook nog eens een grote performancehit, dus je had het waarschijnlijk toch niet uit willen zetten ivm je fps. :)
Ik zie het meer als een leuke (en simpele) oplossing om D3 mooier te maken op videokaarten binnen 1-2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ok..n00b vraagje :Z
Scheelt het dan zoveel die compressed textures als look???
Bedoel....als je ook deze functie op max. kan zetten...zie je dat zo goed??
Ik heb bij mijn weten nog nooit deze functie getest in een spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

ok ok... dus ik zal FEAR en HL2 en D3 op high kunnen spelen maar niet op highest?

Waarom weet niemand de exacte releasedate :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Dat weten we wel, alleen weten we niet waneer het spel hier in de winkels zal liggen. Maar de releasedatum staat gewoon op de website...

En je kan idd niet op highest spelen, maar lekker boeien, het enige verschil is compressie aan of uit. Snap niet dat je je daar zo druk over maakt hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 09:07
obsidian schreef op 27 juli 2004 @ 11:46:
Dat weten we wel, alleen weten we niet waneer het spel hier in de winkels zal liggen. Maar de releasedatum staat gewoon op de website...

En je kan idd niet op highest spelen, maar lekker boeien, het enige verschil is compressie aan of uit. Snap niet dat je je daar zo druk over maakt hoor...
I'll second that,

Toen bv Quake 3 uitkwam kon men het bijna niet draaien met de toenmalige hardware, om je maar in perspectief te brengen. Jou kaart is op het moment top-notch als de rest van je rig snel is kan je zekker al je genoemde spellen goed spelen, je moet je zeker niet druk maken je hebt het snelste, kocht je nou een 3dkaart en 3 dagen later is er plots een refresh uit die 2x zo snel is en 2x zo goedkoop ok dan begrijp ik dat je boos bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Fake? Lijkt me een DVD doosje en er komt geen DVD versie ;)
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 22:02:
Zalig gewoon. Zoveel gore zag je toch niet in de filmpjes? Wss kan je een gore level selecteren bij instellingen 8)
Check in het midden rechtsonder de baby hoe die gast z'n demon neermept :*)

edit
http://www.bfmaps.nl/~lig...german_doom3_review38.jpg
Wie is dat daar onderaan de blz _/-\o_
Blackhole schreef op 26 juli 2004 @ 20:50:
[...]

IK weet nu waarom hij voor 16 jaar een ouder is :P

[afbeelding]
Hier nog een :)

[ Voor 75% gewijzigd door XWB op 27-07-2004 12:11 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Tegenwoordig komen in de meeste landen alle spellen in dvd hoesjes hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Zie startpost, er komt geen DVD versie, enkel een 3 cd versie.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Maar waar maak jij uit op dat het een dvd is dan. (of zie ik iets over het hoofd :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Idd, spellen krij je tegenwoordig in dvd hoesjes ookal zijn het cd's (3 cd's passen mooi in een 3DVD box ;)).

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Juist ja, niet op letten ben nog maar wakker :)

Zijn er hier mensen die nog Win 98 draaien?
Hoe je het ook draait of keer, preformance-gewijs gezien was Windows 98 de absolute top voor de gamers. Het OS had slechts een heel weinig aan RAM nodig en blonk daardoor uit in snelheid wat betreft games. Helaas blinkte het ook uit in zogenaamde "blue screens of death". De nostalgische mensen die nog met Windows 98 werken en graag Doom III op het OS zouden willen spelen, komen echter bedrogen uit: Doom III werkt enkel op Windows 2000 of XP. Niet dat dat echt een probleem is natuurlijk, want de meerderheid is reeds overgeschakeld op Windows XP.
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=14148

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Hmmm toch wel jammer ja. Ik draai 98 (multiboot met XP en Linux SuSE), toch wel héél jammer dat 'ie niet onder '98 draait. Ach, dan maar op XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Legion schreef op 18 juli 2004 @ 20:20:
Iemand hier al ooit van gehoord?

Zalmans 5.1 Surround Sound Headphones ZM-RS6F
http://www.quietpc.com/uk/audio.php#zmrs6f

Ik ga zometeen eens wat reviews opzoeken.
Als deze echt 5.1 levert, dan lijkt me dit DE headset voor Doom3.
Lekker in het donker met een 5.1 headset, dan zit je echt HELEMAAL in het spel. :o
De reviews zijn zeer lovend.

Aangezien ikzelf geen 5.1 setje kwijt kan, heb ik deze dus bestelt.

Hier nog wat info:
http://www.zalman.co.kr/e...view.asp?idx=110&code=023
http://www.casejunkies.co...php?upn=010001&hl_id=1319

Pricewatch:
http://www.tweakers.net/pricewatch/68574

[ Voor 5% gewijzigd door MrJ op 27-07-2004 12:44 . Reden: Linkje vervangen door de juiste. :) ]

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
scan-image
^^ Hier zie je in het midden precies zo'n fatty uiteenspatten of uiteenbrokkelen. Ziet er allemaal zo sweet uit he. Als je de verschillende monsters uit die reviews telt kom je al makkelijk aan 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ik heb 2 jaar geleden een Sennheiser HD 600 gekocht voor 300.
Rechtstreeks aangesloten op mijn Line Out van mijn mobo (Soundstorm) levert dat een topgeluid.
Die koptelefoon kost nu nog 200 en ik kan hem iedereen aanraden, sluit het rechtstreeks aan op je line out en regel het volume met je toetsenbord, super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Exe-cuter schreef op 27 juli 2004 @ 12:36:
scan-image
^^ Hier zie je in het midden precies zo'n fatty uiteenspatten of uiteenbrokkelen. Ziet er allemaal zo sweet uit he. Als je de verschillende monsters uit die reviews telt kom je al makkelijk aan 20
Dat ziet er zeker cool uit.

Maar ik dacht dat ze pas "oplosten" als ze al een tijdje op de grond lagen.
Zou dit dan wat anders zijn?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

corpseflayer schreef op 27 juli 2004 @ 12:37:
Ik heb 2 jaar geleden een Sennheiser HD 600 gekocht voor 300.
Rechtstreeks aangesloten op mijn Line Out van mijn mobo (Soundstorm) levert dat een topgeluid.
Die koptelefoon kost nu nog 200 en ik kan hem iedereen aanraden, sluit het rechtstreeks aan op je line out en regel het volume met je toetsenbord, super.
Een koptelefoon van 200 euro? Voel je je wel lekker? :D Daar heb je een goede 5.1 speakerset voor man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op 27 juli 2004 @ 12:47:
[...]

Een koptelefoon van 200 euro? Voel je je wel lekker? :D Daar heb je een goede 5.1 speakerset voor man...
Tjah, een goede koptelefoon kost nu eenmaal een hoop geld, maar daar is de kwaliteit ook naar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

[...]

Ik heb de HD580 en ik kan je zeggen, het is dubbel en dwars zn geld waard. Ik heb m niet zozeer gekocht voor mn computer (meer voor muziek), maar ook op de computer is het onmisbaar.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Waarom zijn er nog nergens online reviews met echte high qual. screenies, een NDA?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Tentacle1 schreef op 27 juli 2004 @ 13:18:
[...]
Ik heb de HD580 en ik kan je zeggen, het is dubbel en dwars zn geld waard. Ik heb m niet zozeer gekocht voor mn computer (meer voor muziek), maar ook op de computer is het onmisbaar.
Idem, was toen ook 190€ en is gewoonweg perfect :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

edward2 schreef op 27 juli 2004 @ 13:31:
Waarom zijn er nog nergens online reviews met echte high qual. screenies, een NDA?
Ws omdat nog niemand een exemplaar heeft gekregen. :) Ze zijn bang dat ie uitgelekt word gok ik... Ik weet niet of ze reviewexemplaren hebben, maar in de finals zal er niks van een watermerk inzitten waarmee ze kunnen zien wie hem gelekt heeft. En een NDA heeft nu weinig zin denk ik aangezien er al genoeg artikelen over te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Een goede 5.1 speakerset is minstens 10x zo duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:48
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 14:37:
[...]

goed is een relatief begrip blijkt hier maar weer ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 14:37:
[...]

Onzin :) We hebben het over een PC 5.1 set... Niet over een HiFi 5.1 set... het gaat ook om een PC spel... We hebben dan geen installatie nodig van vele duizenden euro's aangezien je dat verschil toch niet kan horen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

obsidian schreef op 27 juli 2004 @ 15:21:
[...]

Onzin :) We hebben het over een PC 5.1 set... Niet over een HiFi 5.1 set... het gaat ook om een PC spel... We hebben dan geen installatie nodig van vele duizenden euro's aangezien je dat verschil toch niet kan horen....
komt wel ruig over als je boxen van €2000 hebt :P :
dan kun je zeggen: Ik heb een 5.1 set van €2000,- alleen merk ik het verschil niet 8)7 op een pc voor games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

RMB schreef op 27 juli 2004 @ 15:31:
[...]

komt wel ruig over als je boxen van €2000 hebt :P :
dan kun je zeggen: Ik heb een 5.1 set van €2000,- alleen merk ik het verschil niet 8)7 op een pc voor games
Ach ja.... Sommige mensen doen alles voor de patsfactor he :) Maar ja... tegen de tijd dat spellen echt DD geluid gaan leveren dan is het misschien wel nuttig (noodzakelijk nog steeds niet maar ok) maar nu zou het gewoon overkill zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Doom III gespot!!

_/-\o_

Blijft grappig :)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
PDF-test van Doom3 door PC Action:
http://doom3.4players.de:1050/request.php?17

Meer:
http://forums.3drealms.co...llapsed&sb=5&o=93&fpart=1

En nog meer:
http://dynamic5.gamespy.c...read.php?s=&threadid=2919

[ Voor 6% gewijzigd door MelvinB op 27-07-2004 16:53 ]

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
die duitsers benne wel altijd rap met die reviews...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:28

edward2

Schieten op de beesten

obsidian schreef op 27 juli 2004 @ 13:48:
[...]

Ws omdat nog niemand een exemplaar heeft gekregen. :) Ze zijn bang dat ie uitgelekt word gok ik... Ik weet niet of ze reviewexemplaren hebben, maar in de finals zal er niks van een watermerk inzitten waarmee ze kunnen zien wie hem gelekt heeft. En een NDA heeft nu weinig zin denk ik aangezien er al genoeg artikelen over te vinden zijn.
Nou dan doet de uitgever eens z'n best, het is toch te gek voor woorden dat dat er in de wereld waarin bijna online gepoept wordt niet één fatsoenlijk digitaal highdetail ingameshot te vinden is? Ik had gehoopt dat de sluiers gelicht werden maar nee hoor, het blijft in nevelen verhuld... Wat is dat nou toch met dat geneuzel van die scans :?

Heeft het convencionele papier soms een weekje alleenrecht door een zak met dollars?

[ Voor 22% gewijzigd door edward2 op 27-07-2004 17:37 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Loop ik denet in de media markt tussen alle pc games.

Zie ik me daar toch een game staan, me hart sloeg er van over!

Afbeeldingslocatie: http://www.mekfe.net/Doom_3.jpg

helaas stond er op het gele kleine stikkertje: Word verwacht 13 augustus, maar ik hoopte toch even ;)

Mooie nederlandse box art trouwens!

[edit] Trouwens het is Mediamarkt in Den haag,
stond ook nog geen prijs op :(

[ Voor 12% gewijzigd door Wiebbe op 27-07-2004 17:42 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lol :D ik zie iedereen al naar de mediamarkt huppelen om te controleren of het waar is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Heeft er iemand dit prentje in het groot ??

Afbeeldingslocatie: http://karthik82.tripod.com/kpicn.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
[...]

Heb em ook... lekker ding... handig voor op Lannetjes waar je geen speakers mag gebruiken.

En de Creative Megaworks is heel goed aan te raden ;-) Superset... en idd om en nabij de €200,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
18+ , amaai :? (woei, kijk net naar mijn geboortedatum en ben blij dat ik al 18 ben :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:00
shaidar schreef op 27 juli 2004 @ 17:52:
Heeft er iemand dit prentje in het groot ??

[afbeelding]
dat tripod plaatje in het groot? vindje het zo mooi :+

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 09:07
Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/FPS/Doom_3/Hellknight_in_Caverns.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/FPS/Doom_3/commandos2.jpg

nieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat onderste plaatje, is dat een 1 van de vijanden ? (had je ook in Doom1+2, een grunt met een machinegun >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Wiebbe schreef op 27 juli 2004 @ 17:40:
Loop ik denet in de media markt tussen alle pc games.

Zie ik me daar toch een game staan, me hart sloeg er van over!

[afbeelding]

helaas stond er op het gele kleine stikkertje: Word verwacht 13 augustus, maar ik hoopte toch even ;)

Mooie nederlandse box art trouwens!

[edit] Trouwens het is Mediamarkt in Den haag,
stond ook nog geen prijs op :(
Yay 18+, gelukkig geen 16+ of lager :). Blijf 't gek vinden dat deze game in Duitsland niet 'verbannen' is. In die laatste reviews zag 't er toch behoorlijk gory uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Ben in de enige die heeeeeel erg benieuwd is naar de remake van de EDGE in doom3? Dat lijkt met echt vet om te zien met al die special lights etc etc bumpmapping etc :D
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.