Hallo,
Sinds kost ben ik met php begonnen. Ben nu n simpele website aan het maken alleen krijg ik het niet voor mekaar om een formulier werken te krijgen.
Als ik iets in de url plaats bv index.php?id=1
dan krijg ik die niet in in mn php, nu heb ik zelfs n heel simpel scriptje gedownload:
met als 2e bestand
maar hij geest steeds de volgende foutmelding:
Welcome
Notice: Undefined variable: _get in c:\program files\easyphp1-7\www\welcome.php on line 2
.
You are
Notice: Undefined variable: _get in c:\program files\easyphp1-7\www\welcome.php on line 3
years old!
weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik het werkend krijg?
Alvast bedankt.
groetjes!
Sinds kost ben ik met php begonnen. Ben nu n simpele website aan het maken alleen krijg ik het niet voor mekaar om een formulier werken te krijgen.
Als ik iets in de url plaats bv index.php?id=1
dan krijg ik die niet in in mn php, nu heb ik zelfs n heel simpel scriptje gedownload:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <html> <body><form action="welcome.php" method="get"> Enter your name: <input type="text" name="name" /> Enter your age: <input type="text" name="age" /> <input type="submit" /> </form></body> </html> |
met als 2e bestand
code:
1
2
3
4
| <html> <body>Welcome <?php echo $_get["name"]; ?>.<br /> You are <?php echo $_get["age"]; ?> years old!</body> </html> |
maar hij geest steeds de volgende foutmelding:
Welcome
Notice: Undefined variable: _get in c:\program files\easyphp1-7\www\welcome.php on line 2
.
You are
Notice: Undefined variable: _get in c:\program files\easyphp1-7\www\welcome.php on line 3
years old!
weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik het werkend krijg?
Alvast bedankt.
groetjes!