Toon posts:

excel sheet visualiseren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor het vak [visalisatie van infrormatie] van onze opleiding zoek ik een geschikt software programma waarmee ik een excel sheet (van onze cijfers) kan omtoveren en allerlei leuke grafieken e.d.

heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand een leuk of goed programma waarmee men dit kan doen?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Wat dacht je van excel zelf? ;)

Verwijderd

Topicstarter
mja nee niet geheel wat ik bedoel,

het is een cijferlijst en als je het erin gooit " " dan krijg je er leuke 3d grafieken uit enzo, maar anders dan met excel zelf :S
:)

moeilijk uitleggen ook

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 18:55:
mja nee niet geheel wat ik bedoel,

het is een cijferlijst en als je het erin gooit " " dan krijg je er leuke 3d grafieken uit enzo, maar anders dan met excel zelf :S
:)

moeilijk uitleggen ook
Ah, je wilt dus een extern programma dat een excel sheet omzet naar 3d grafieken! Zeg dat dan meteen, of liever: voer dat dan meteen in in Google (excel 3d charts). Meer dan genoeg te vinden :)

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt voor de tip, maar in dat geval zie ik door de bomen het bos niet meer...

ik dacht misschien weet iemand de naam van een programma waar je dat goed mee kunt doen of heeft iemand ervaring met een programma.

8)7

:D

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-08 15:36

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

SIgmaplot is een van de betere grafiekprogramma's en kan gedeeltelijk ook Excel sheets importeren. Het is alleen erg duur en qua automatisering van taken heb ik weinig gezien (en geprobeerd)
Pagina: 1