Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Telefoon kapot ? Toetsen reageren niet meer, gaat alleen aan

Pagina: 1
Acties:

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 15:51

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ik heb een T68i en was gister op Hellbound (houseparty). M'n telefoon deed het eerst. Later pakte ik mijn telefoon weer en zag ik dat de tijd niet meer over het beeldscherm bewoog. Voor de rest reageerde er ook helemaal geen toetsen meer. Dus ik de batterij eruit getrokken en weer aangezet. Aanzetten ging wel, maar dan ook niks meer. Uitzetten met dezelfde toets niet, pincode intypen niet, helemaal niks niet. Iemand enig idee wat er aan de hand KAN zijn ? Zou je dat ding in gedestileerd water kunnen gooien zonder de accu en dan goed laten drogen ? Misschien dat dat ding dan werkt...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Weet het niet zeker, maar je ook al een andere simkaart geprobeerd? Misschien dat er daarom iets geblokkeerd is. Telefoon in de war e.d.

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Das wel een id, tnx, ff proberen.

Edit: niks :/

[ Voor 21% gewijzigd door JT op 18-07-2004 18:44 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
Leg hem eens een nachtje voor een ventilator (zonder accu en kapje) . Heb het vermoeden dat er vochtschade is. Ik weet niet of je je gsm in je broekzak had zitten , maar dan kan er condens inkomen. (zeker op een houseparty). Ik zou het gewoon proberen , kan in ieder geval geen kwaad. Heb zelf een 6600 op die manier gereanimeerd , die in een emmer water was gevallen.
Marchel.

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
k, tnx, zal het is doen. Kannie ook op een kachel ? Jawel toch ?

Ecodan warmtepomp

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Dat zou ik nou weer niet doen, heb je kans dat de behuizing dat niet leuk gaat vinden (meeste telefoons zijn van thermoplasten he). Gewoon de föhn pakken.

[ Voor 9% gewijzigd door Flake op 18-07-2004 21:34 ]

• BCM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:23

BCM

Ik heb een 68i die een nachtje onder water heeft gestaan. Ik heb de hele telefoon uit elkaar gehaald en alle kopervelden onder de knopjes schoongemaakt. Contactspray en een glasborstel (de ouderwetse technisch tekenaar kent het wel) deden wonderen.

Nu werkt hij weer.

Cedo Nulli

Verwijderd

kheb het zelfde probleem met mn K700i.. ben nu volgens een guide (zie link onder)aan het schoonmaken, maar krijg het frontje niet geheel los.
Ze zeggen dat water niet schadelijk is / hoeft te zijn, maar wat als er iets is doorgebrand is dat dan nog te fixen ?

guide to water damage : http://nokiafree.org/forums/attachment.php?attachmentid=7637

• argi
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:20
Ik heb EXACT hetzelfde met mijn T68. Ik heb zelf de hoop opgegeven en een K700 gekocht (was een goede 'smoes' voor mijzelf :P )...

Maar toch vind ik het erg kut, want al mijn adressen staan nog in mijn telefoon! :(

Mocht je een oplossing hebben, post die dan. Wellicht heb ik er ook nog wat aan...

[ Voor 3% gewijzigd door argi op 19-07-2004 23:18 ]

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
BCM schreef op 19 juli 2004 @ 11:42:
Ik heb een 68i die een nachtje onder water heeft gestaan. Ik heb de hele telefoon uit elkaar gehaald en alle kopervelden onder de knopjes schoongemaakt. Contactspray en een glasborstel (de ouderwetse technisch tekenaar kent het wel) deden wonderen.

Nu werkt hij weer.
Zou ik is bij je langs mogen komen om dat malle ding uit elkaar te halen ? Fohn hielp niet meer ;(

Ecodan warmtepomp

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 07:19
Ooit in slechtere tijden toen ik ook een t68i had, had ik dit probleem ook. Nadat ik had gehoord dat hij zogenaamde waterschade had en niet meer gerepareerd kon worden heb ik er een paar klappen tegenaan gegeven. En toen deed hij weer normaal... totdat hij met de wasmachine ging meedraaien, maar wat bleek alleen de batterij was kapoetos.
Kwas sowieso van plan om op een ander toestel over te stappen, dus ligt hij nu in een glas met sterk water >:)
Pagina: 1