Als ik mijn 1000 Mhz Duron overklok naar 8x155Mhz @ 1.85V loopt het systeem volledig stabiel onder 100% CPU belasting. Maar het gebeurd regelmatig dat het systeem helemaal niet wil starten: alleen een zwart scherm. Ik heb mijn geheugen (Dane Elec PC2100) op 2.8 V draaien. De temperatuur in mijn systeem is typisch 29 graden, mijn CPU 43, volgens de sensor op het moederbord.
Ik heb geen idee wat de oorzaak kan zijn van dat niet starten: de fsb is niet erg hoog, het systeem loopt verder stabiel, dus kan mijn CPU het aan. Ik heb aan gedacht aan mijn voeding gedacht. Mijn 5V lijn is vrij laag: 4.63V. Omdat de voeding zwaar belast wordt als alle apparaten gaan draaien, heb ik mijn DVD speler en CD/RW drive losgekoppeld, maar dat maakt geen verschil.
Heeft hier iemand een idee?
Ik heb geen idee wat de oorzaak kan zijn van dat niet starten: de fsb is niet erg hoog, het systeem loopt verder stabiel, dus kan mijn CPU het aan. Ik heb aan gedacht aan mijn voeding gedacht. Mijn 5V lijn is vrij laag: 4.63V. Omdat de voeding zwaar belast wordt als alle apparaten gaan draaien, heb ik mijn DVD speler en CD/RW drive losgekoppeld, maar dat maakt geen verschil.
Heeft hier iemand een idee?