Toon posts:

Asus TV FM Card

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Deze kaart zag ik staan bij alternate en ik vroeg me af of er mensen waren die ervaringen hebben met de kaart.

Hoe bevalt de kaart?

Zijn de drivers goed?

Is de software gebruiksvriendelijk?

Bevatten de kaarten mankementen?

Of heb je nog andere op- of aanmerkingen?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Misschien ook handig om een type-nummer te vermelden, en dan kan je op internet vast wel wat reviews over vinden.
Kon zo snel op de site van Alternate dat ding niet zo 1,2,3 vinden.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Ik verkoop die dingen ook en ik moet zeggen dat er veel bij de kaart zit zoals kabels en een afstandbedienging maar dat de software die er bij zit 3 keer ruk is.

Je kunt er heel weinig mee doen iig. Als je op TV guide drukt dan loopt het programma zelfs vast :z

Zal eens kijken of ik een revieuw kan vinden.

[edit]
Onderaan deze pagina staan een paar shots van de software: http://www.asus.com/products/vga/tvfm_7135/overview.htm#

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2004 16:19 ]

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-08 12:57
ik heb de kaart gisteren gekocht.
maar let wel even op
er zijn verschillende revisies op deze kaart ! ( en ook verschillende remotes denk ik , want ik heb een kleine platte (bankpasformaat) terwijl er ook normale remotes zijn. )
groene pcb = rev. 1
gouden/gele pcb = rev. 3
2 weet ik niet

maar ik heb een rev. 1 die ik best goed vind , ik gebruik fly2000 tv als software en daar kun je veel dingen mee doen , opnemen , teletekst , radio , tv kijke ;)
maar dan wordt mijn ab niet echt goed ondersteunt.

volgens mij kan deze thread beter in audio en video

[ Voor 6% gewijzigd door k5052 op 18-07-2004 16:32 ]

Verwijderd

Ik kwam idd op een aussie site een ander type tegen. Wij verkopen die met een silveren bediening... best groot ding. Wat vind jij van het Home Theater pakket ?

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-08 12:57
dat is echt slecht omdatje de kanalen niet eens goed kunt opslaan :X
eerst moet je alle zenders zoeken 10 mins ofzo en daarna kun je ze niet indexeren op volgorde etc.

dus daarom heb ik fly2000 tv gebruikt , is handig , gewoon de freq. toevoege en naam van de zender.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Even wat meer moeite doen voordat je een topic opent kan geen kwaad :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.