Ik heb wat films staan op mijn winxp(c:) schijf en heb nu nog een harde schijf(f:) waar ik win98 wil opzetten. Maar op die harde schijf staan al dingen. Dingen die ik downloadde en op die schijf(f:) zette. Als ik nu win98 installeer op (f:) zijn mijn gedownloade dingen dan weg?
Wat ik ook wil doen is: film staat op c-schijf maar wil hem bekijken met win98 want met xp hapert het beeld constant en beeld komt achter, welke player ik ook gebruik, zonder eigenlijk het bestand van hd te verplaatsen of zal ik dat toch moeten doen?
Kan ik ook als ik op winxp schijf zit dingen downloaden naar die f-schijf?
Kan win98 op een oud schijfje van 2.1gb? kan daar mss win98 opzetten en dan film rechtstreeks aflezen van andere schijf
PS: schijven staan niet in raid. Hopelijk is het duidelijk.
Wat ik ook wil doen is: film staat op c-schijf maar wil hem bekijken met win98 want met xp hapert het beeld constant en beeld komt achter, welke player ik ook gebruik, zonder eigenlijk het bestand van hd te verplaatsen of zal ik dat toch moeten doen?
Kan ik ook als ik op winxp schijf zit dingen downloaden naar die f-schijf?
Kan win98 op een oud schijfje van 2.1gb? kan daar mss win98 opzetten en dan film rechtstreeks aflezen van andere schijf
PS: schijven staan niet in raid. Hopelijk is het duidelijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Cocona op 18-07-2004 15:44 ]
Specs: http://specs.tweak.to/9454