Toon posts:

nero6

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een film gedownload en dat is nu een nero bestands type, er staat onder nero show time file.
Maar als ik dit wil branden met nero6 en ik wil het pad aangeven dan ziet hij dit bestand niet,met roxio wel en in roxio zie ik dat het een avi bestand is.
maar ja hoe nu dit te branden met nero.?

Verwijderd

Ik neem aan dat de film illegaal is? Daar wordt niet van gehouden hier op GoT. Ik denk dat we volgens de policy niet mogen helpen :/ of mods.. Mag het wel? Zoja, sorry voor de reply 8)7

editje,

zie sdomburg :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2004 15:38 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Als je een film zelf kan downloaden, mag je 'm ook zelf aan de praat krijgen :)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

In Nero:
Nieuwe DATA CD
daar je avi in zetten
Branden
Klaar :)

Of bedoel je iets anders?

Ey!! Macarena \o/

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Nero show time file -> het is maar wat je hier zelf in stelt. Beter is kijken naar extentie en inhoud van het bestand (zie de SA FAQ). Alleen met roxio zie je dat het een avi is --> stel je explorer dan beter in. Hoe en wat: speel een uurtje met de opties in de windows verkenner.

Branden: ik kan niet volgen hoe je wilt branden. Maar ga gewoon als bestand branden: hoe dat moet lijkt me duidelijk :+ Of converteren als je een SVCD of DVD wilt. Maar (ook) dat staat erg uitgebreid uitgelegd achter de links in de SA FAQ. Lees ajb alle onderdelen van SA Policy door, dat beantwoord al je vragen :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.