In een andere vraag lukte me het niet om via firewire mijn camera aan te sturen. Nu had ik het geweldige idee om even snel een nieuwe 2000 installatie te maken en daarvandaan dan de film op te nemen en later in XP te gaan bewerken.
Dit bedacht ik vlak voor dat ik weg moest. Stop de CD in de computer begin met installeren. Tijdens installeren al spijt dat ik er niet langer over heb nagedacht, maar het punt van 'no return' was al geweest.
Nu kan ik mijn XP niet meer opstarten. Wanneer ik XP selecteer begint hij met 2000 op te starten om daarna de hele PC opnieuw op te starten.
In mijn boot.ini staat het volgende
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(1)partition(1)\WINNT
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(1)partition(1)\WINNT="Microsoft Windows 2000 Professional" /fastdetect
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect
Beide heten inderdaad winnt omdat de xp een update is van 2000.
Wat kan het zijn dat ik XP niet kan opstarten?
Momenteel ben ik met een mega lek 2000 aan het internetten. Kan dit kwaad als ik deze weer verwijder nadat het probleemis opgelost?
Dit bedacht ik vlak voor dat ik weg moest. Stop de CD in de computer begin met installeren. Tijdens installeren al spijt dat ik er niet langer over heb nagedacht, maar het punt van 'no return' was al geweest.
Nu kan ik mijn XP niet meer opstarten. Wanneer ik XP selecteer begint hij met 2000 op te starten om daarna de hele PC opnieuw op te starten.
In mijn boot.ini staat het volgende
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(1)partition(1)\WINNT
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(1)partition(1)\WINNT="Microsoft Windows 2000 Professional" /fastdetect
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect
Beide heten inderdaad winnt omdat de xp een update is van 2000.
Wat kan het zijn dat ik XP niet kan opstarten?
Momenteel ben ik met een mega lek 2000 aan het internetten. Kan dit kwaad als ik deze weer verwijder nadat het probleemis opgelost?