Als ik level 1 speel dan loopt de game na enige tijd opeens vast, wordt me beeld zwart en valt me monitor in standby?! Bij de training heb ik hier nog geen last van gehad. iemand een idee? Ook na de patch.
Zou je eens wat meer info kunnen geven? 
Neem Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen en Spielerij - Problemen & Vragen FAQ eens goed door en post daarna alle relevante informatie zoals je system specs, de drivers die je gebruikt, en wat je zelf al allemaal geprobeert hebt.
Met de info die er nu staat kunnen wij je moeilijk tot niet helpen
Neem Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen en Spielerij - Problemen & Vragen FAQ eens goed door en post daarna alle relevante informatie zoals je system specs, de drivers die je gebruikt, en wat je zelf al allemaal geprobeert hebt.
Met de info die er nu staat kunnen wij je moeilijk tot niet helpen
Het had gekund dat iemand ook ervaring hier mee had, of van had gehoord, en daardoor een oplossing had.
Athlonxp 3000
gig geheugen
9800pro 256 4.6 driver.
nforce2 met laatste drivers.
Athlonxp 3000
gig geheugen
9800pro 256 4.6 driver.
nforce2 met laatste drivers.
Verwijderd
Ik kan je helaas niet helpen , maar ik zit zelf in de training met die tank als je munitie moet bijvullen in de problemen.Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 15:18:
Als ik level 1 speel dan loopt de game na enige tijd opeens vast, wordt me beeld zwart en valt me monitor in standby?! Bij de training heb ik hier nog geen last van gehad. iemand een idee? Ook na de patch.
Ik weet niet hoe je die tank met munitie moet bijvullen
Zou jij mij AUB willen helpen ???
Hoe krijg ik die munitie in die tank????
Ik weet niet zo 123 waar de munitie zat, maar indien het op is, moet je verder gaan (over het water, tank verrot enz.) dan zie je naast het huisje de munitie.
Voor het geval je dat nog niet ontdekt had zeg ik t maar even voor het gemak.
Je moet met een mannetje die munitie oppakken (met oogje onderzoeken), dan t mannetje naar de tank laten ''ogen'', en de munitie overplaatsen net zoals je alles van eigenaar verplaatst, maar nu dus naar de tank. thats it.
succes!
Voor het geval je dat nog niet ontdekt had zeg ik t maar even voor het gemak.
Je moet met een mannetje die munitie oppakken (met oogje onderzoeken), dan t mannetje naar de tank laten ''ogen'', en de munitie overplaatsen net zoals je alles van eigenaar verplaatst, maar nu dus naar de tank. thats it.
succes!
Pagina: 1