[5.0/1] Budget design speakers

Pagina: 1
Acties:

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Na het voltooien van mijn sub zie topic ben ik op zoek naar een betaalbaar 5.[0]1 speakersetje om het compleet te krijgen. Ook wordt de woofer in de kleur van de toekomstige speakers gespoten/gefineerd.

Omdat mijn vriendin ook een vinger in de pap heeft qua kleur / uitvoering hebben we vandaag het internet maar eens afgestruind naar wat plaatjes.

Toen ik na het lezen van enkele topics de naam eltax steeds vaker tegenkwam toch maar eens op de site gekeken en daar zag mijn vriendin ineens deze staan:

Afbeeldingslocatie: http://www.eltax.com/latest/docs/pics/arcade_top.jpg

Ze was gelijk helemaal weg van het design en de kleur. :>

Nu zag ik dit complete setje voor 169€ te koop staan en vraag me af of wat ik hiervan kan verwachten. 169€ is echt geen geld...
Ik had rond de 500€ gereked voor een leuk setje.

Mocht dit echt bagger zijn, wie weet er nog andere merken met dit type speakers in het assortiment? Ik weet bv. dat Sony dergelijke speakers heeft maar kan ze echt niet vinden...

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Voor 169€ kan dat gewoon niets zijn imo. Dat design (die ronde torentjes) is trouwens ongeloofelijk "de mode" tegenwoordig. In mediamarkt stond het vol met die ellende :/

Als je dan design wilt, kijk naar de design speakers van bekende & goede speakermerken, en ga daar eens hene luisteren. Natuurlijk kan je ook deze gaan beluisteren, maar ik geef het 95% kans dat het bagger klinkt.

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:40

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Punt is beetje: Wat wil je ermee doen? Komt 'ie echt alleen maar aan je dvd-spelertje te hangen, voor films, dan boeit 't vaak niet dat ze wat goedkoper zijn en de (eventuele) sub van mindere kwaliteit... Films zijn toch vaak al zo overstuurd op verschillende punten dat het wel goed toeven is op die el-cheapo dingetjes, als er maar een beetje volume in zit.

Wil je er ook muziek op gaan luisteren, tja... Meer hoef ik niet te zeggen, toch? ;)

Hier stond een dode link.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 18:42

JT

VETAK y0

Tja, zoals je zelf al zegt, 169e is geen geld, drie maal raden wat je er dan voor terugkrijgt van zo een wazig merk...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.linternaute.com/images/guide_hi-fi/hercules_XPS5100_g.jpg

Ik heb pas naar de 2.1 versie geluisterd, het setje valt wel mee. Je kan er niet echt heel luid mee, want daar houden de satellites niet van.
€100 in de pricewatch, voor die prijs valt het het wel mee.

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Bah! Pc speakers aan je HT! :r Kijk eens naar Jbl ofzo, ik zie overal een 5.1 setje van Jbl voor iets van €250. Van die grijze satalieten en grenen subwoofer, klonk wel mooi hoor. :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Pagina: 1