Toon posts:

Toetsenbord ontregeld

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi heb sinds kort een Maxdata Pro 7000x notebook aangeschaft. Tot vandaag nog geen problemen gehad tot ik msn messenger actief maakte en hulp op afstand gebruikt heb. Nu is ineens de rechtkant vanmijn toetsenbord ontregeld en staan alle cijfers en letters door elkaar heen terwijl de linkerhelft normaal reageert. Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is???

alvast bedankt voor de reacties.

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-01 07:02

FongWan

The Stormrider ...

Num lock staat aan denk ik.

Als je goed kijkt zie je namelijk ook cijfers staan bij de letters op de rechterhelft van je toetsenbord. Wanneer je Num Lock aan hebt staan worden de letters de cijfers en tekens die er op staan en moet je FN + toets indrukken om de letter te krijgen.

Probeer Num Lock uit te zetten, mocht dat niet werken dan weet ik het niet.

Of bedoel je dit niet :?

[ Voor 5% gewijzigd door FongWan op 18-07-2004 15:09 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

FongWan schreef op 18 juli 2004 @ 15:08:
Num lock staat aan denk ik.

Als je goed kijkt zie je namelijk ook cijfers staan bij de letters op de rechterhelft van je toetsenbord. Wanneer je Num Lock aan hebt staan worden de letters de cijfers en tekens die er op staan en moet je FN + toets indrukken om de letter te krijgen.

Probeer Num Lock uit te zetten, mocht dat niet werken dan weet ik het niet.

Of bedoel je dit niet :?
Klinkt wel zeer logisch gezien een pc die wordt overgenomen, de 'instellingen' van de pc waarop je de commando's uitvoert. Klik je op die pc de numlock aan, dan gaat ook de numlock op de remote pc aan.... en op een notebook betekent dat dus inderdaad dat een gedeelte van het normale toetsenbord in het getallenbordje verandert

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-01 07:02

FongWan

The Stormrider ...

Nou dan moet dat makkelijk opgelost zijn voor de TS.
:)

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |