Op normaal papier printen levert bij deze printers met kleuren (foto's / dvd hoesjes / cd hoesjes / veslagen) niet zulke hele erg mooie resultaten op. Nu kan je voor 1 euro per velletje wel van dat supermooie glossy papier kopen, en dan je foto's daarop afdrukken, maar als ik een beetje bij de papierwinkels kijk, zie je daar ook inkjet papier wat ongeveer 10ct/vel kost (pak van 100 voor 10 euro), met een gecoate bovenkant.
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit papier (wat ongeveer 5x zo duur is als normaal papier). Wat is de verbetering ten opzichte van normaal papier en kan je wel zomaar alle papiersoorten voor alle printers gebruiken? Ik Dacht zelf altijd dat dat per merk weleens kon verschillen. Epson wordt soms expliciet afgeraden dat papier te kopen.
Wat is julie ervaring met verschillende goedkope kwaliteitspapiersoorten met name met de canon i850, maar ook met andere canon inkjets?
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit papier (wat ongeveer 5x zo duur is als normaal papier). Wat is de verbetering ten opzichte van normaal papier en kan je wel zomaar alle papiersoorten voor alle printers gebruiken? Ik Dacht zelf altijd dat dat per merk weleens kon verschillen. Epson wordt soms expliciet afgeraden dat papier te kopen.
Wat is julie ervaring met verschillende goedkope kwaliteitspapiersoorten met name met de canon i850, maar ook met andere canon inkjets?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

[center][clickable][/center]