Ik probeer DOMXML te installeren op mijn systeem, maar op de een of andere manier wil het maar niet lukken. Gebruik de volgende config regel:
en blijf maar vastlopen op de volgende foutmelding:
Dus heb ik netjes het pakket "libxslt-1.1.8-1.src.rpm" gedownload, en met rpm -i geinstalleerd (dacht ik dan), maar de foutmelding blijft. Heb 't al geprobeerd zonder een directory te specificeren, met /usr en /usr/lib; maakt allemaal niks uit, hij heeft er geen zin in. Wat zie ik hier over t hoofd?
code:
1
2
3
4
5
| './configure' '--enable-xslt' '--with-xslt-sablot=/etc/' '--prefix=/etc/' '--with-apxs2=/etc/httpd/bin/apxs' '--with-mysql' '--with-config-file-path=/etc/' --with-dom '--with-dom-xslt=/usr/lib' '--with-dom=shared,/usr' '--with-xml' '--with-xmlrpc=shared' --with-zlib --with-dom-exslt=/home/jasper/exslt/ |
en blijf maar vastlopen op de volgende foutmelding:
code:
1
| configure: error: Please reinstall the libxslt >= 1.0.3 distribution |
Dus heb ik netjes het pakket "libxslt-1.1.8-1.src.rpm" gedownload, en met rpm -i geinstalleerd (dacht ik dan), maar de foutmelding blijft. Heb 't al geprobeerd zonder een directory te specificeren, met /usr en /usr/lib; maakt allemaal niks uit, hij heeft er geen zin in. Wat zie ik hier over t hoofd?
[ Voor 33% gewijzigd door jsiegmund op 18-07-2004 14:19 . Reden: lay-out fuck-up ]