Het gaat hier om afspelen op een Stand Alone Dvdspeler.
Op cd is het zo simpel.
Gooi alle mp3's op een cd, fik de cd,en de gangbare dvd spelers lezen ze.
Maar dat is op een CD.
Als ik een zooi mp3's op een DVD gooi wordt het een heel ander verhaal.
Hij leest netjes de dvd in,maar geeft niets weer.
(gaat trouwens op voor al mijn dvd spelers)
Op het moment dat je een cd met MP3 er in doet, no problem,spelen.
Zodra je er een dvd in doet,verwacht de speler blijkbaar dat er een film op staat,die vind ie niet,dus speelt ie ook niet.
Van een kennis had ik gehoord dat er software bestaat die de speler voor de gek houdt waardoor ie denkt dat er gewoon een cd in zit IPV een dvd en dan gewoon je mp3's wel afspeelt.
Ook zou er software zijn die mp3's omzet,echter dan is het formaat weer dusdanig dat er weer net zoveel nummers op een dvd passen die normaal op een cd gaan,dan heb je geen winst.
Op google heb ik niets kunnen vinden,hier staan wel topics van mensen die het zelfde vragen,maar dat zijn wat oudere.
Ik wil gewoon 4,7 gig aan mp3's op een dvd gooien en ze afspelen.
Zoals gezegd,alle players ondersteunen mp3 weergave,maar alleen als die op een CD staan en niet op een dvd.
Wie kent het bestaan van deze software en weet waar het te vinden is.
Nero 6 kan het in elk geval niet
Op cd is het zo simpel.
Gooi alle mp3's op een cd, fik de cd,en de gangbare dvd spelers lezen ze.
Maar dat is op een CD.
Als ik een zooi mp3's op een DVD gooi wordt het een heel ander verhaal.
Hij leest netjes de dvd in,maar geeft niets weer.
(gaat trouwens op voor al mijn dvd spelers)
Op het moment dat je een cd met MP3 er in doet, no problem,spelen.
Zodra je er een dvd in doet,verwacht de speler blijkbaar dat er een film op staat,die vind ie niet,dus speelt ie ook niet.
Van een kennis had ik gehoord dat er software bestaat die de speler voor de gek houdt waardoor ie denkt dat er gewoon een cd in zit IPV een dvd en dan gewoon je mp3's wel afspeelt.
Ook zou er software zijn die mp3's omzet,echter dan is het formaat weer dusdanig dat er weer net zoveel nummers op een dvd passen die normaal op een cd gaan,dan heb je geen winst.
Op google heb ik niets kunnen vinden,hier staan wel topics van mensen die het zelfde vragen,maar dat zijn wat oudere.
Ik wil gewoon 4,7 gig aan mp3's op een dvd gooien en ze afspelen.
Zoals gezegd,alle players ondersteunen mp3 weergave,maar alleen als die op een CD staan en niet op een dvd.
Wie kent het bestaan van deze software en weet waar het te vinden is.
Nero 6 kan het in elk geval niet