Ik heb een probleem met het Rechtzetten van het beeld van mijn monitor. Als ik standaard fabrieksinstellengen doe, dan is de rechter kant van het beeld scheef. Ik kan het met geen mogelijkheid voor elkaar krijgen om het beeld recht te krijgen. Ook niet met de mogelijkheden die de OSD biedt. Ik werk met reslolutie 1152*864 op 75 Hz. Ik heb een mail naar philips gestuurd, maar na een week geen antwoord. Heb gebeld en er wordt mij gezegd dat het niet ligt aan de monitor ....
maar heeft iemand ervaring met dit probleem? en zo jah? wat zijn de instellingen die jij gebruikt voor je OSD???
Verwijderd
reset naar fabrieksinstelling zouden je beeld toch weer recht moeten zetten volgens mij.
Breng hem is langs bij de winkel waar je m vandaan hebt?
Breng hem is langs bij de winkel waar je m vandaan hebt?
Jah heb ik gedaan, die ( Norrod) zeggen dat het niet aan de monitor ligt en dat het gewoon recht te zetten moeten zijn.
probeer m eens op een andere pc.
doet ie het daar ook niet dan is de monitor defect.
is die daar wel goed dan ligt het aan jouw pc.
doet ie het daar ook niet dan is de monitor defect.
is die daar wel goed dan ligt het aan jouw pc.
De kans dat het aan de PC ligt is erg klein. De realflat buizen zoals toegepast in de 107T51 zijn wat gevoeliger voor externe magneetvelden en geometrieproblemen dan traditionele sferische buizen, dus het zou kunnen dat je door een ongelukkige samenloop de boel niet recht krijgt. Je kan proberen de monitor te draaien of te verplaatsen. Anders zou dit wellicht nog in het servicemenu (weet niet hoe je dat voor dit model activeert) bij te stellen zijn, of anders moet je het geluk hebben dat de afwijking buiten de fabriekstoleranties valt: dan moet hij onder garantie vervangen worden.
N.B. Wat doet je monitor op andere resoluties?
N.B. Wat doet je monitor op andere resoluties?
[ Voor 5% gewijzigd door mae-t.net op 18-07-2004 15:12 ]
Hmm ja, je bedoeld straling ofzo van andere apparaten.. Maar het is niet zo dat ie samen trekt ofzo. Lijkt gewoon niet goed afgesteld. Op andere resoluties doet ie exact hetzelfde! ik ga wel gewoon naar de winkel morgen. Maar mocht er iemand zijn die de goeie instelling heeft , of dezelfde moitor die wel goed werkt, dan hoor ik het zeer graag! in ieder geval bedankt. Ik hou jullie op de hoogte
Pagina: 1