Toon posts:

Nieuwsgroepen van meerdere servers

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een adsl abbo bij zonnet,hierbij maak ik gebruik van de versatelserver voor nieuwsgroepen. Deze server vind ik eigenlijk ***. }) })
Nu heb ik nog ergens een inbelaccount bij wanadoo.
Ik heb in mijn newsreader (Xnews) de wanadooserver ingevoerd (incl. accountnaam en ww)
Maar het werkt niet. Ik krijg steeds de melding: Access denied on your node.
In de voorwaarde van wanadoo staat dat ik wel toegang heb tot nieuwsgroepen.

Hoe kan ik nu met mijn adsl account van zonnet toch op de nieuwsgroepserver van wanadoo komen?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:00

Korakal

Up up up!

Niet, de foutmelding is toch ook heel duidelijk? "Access denied on your node.", ofttewel: je komt er niet in vanaf je Zonnet verbinding.
Vind ik ook niet zo vreemd overigens...

Verwijderd

Topicstarter
Heb toch een account bij wanadoo, waarom mag ik er niet in vanaf een andere verbinding dan wanadoo.
Heb zelfs account en ww ingevoerd.
Ik snap dat niet! Ben toch niet blond 8)7

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 14:17:
Heb toch een account bij wanadoo, waarom mag ik er niet in vanaf een andere verbinding dan wanadoo.
Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 13:39:
Ik heb een adsl abbo bij zonnet...
Tja... Dan gaat het alsnog niet werken. De Wanadoo-server kijkt naar de IP's en laat alleen zn eigen range toe, of je nou wachtwoord hebt of niet..

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:00

Korakal

Up up up!

Ehm nouja, dat is met wel meer dingen zo hoor. Bij sommige abonnementen mag je je mail nieteens vanaf een andere verbinding ophalen (behalve via webmail).

Magoed, als je het er niet mee eens bent moet je maar eens naar Wanadoo schrijven ofzo. :w

Dit topic is gesloten.