Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Sony Ericsson T630] onderstreep bij 3 cijferige nummer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou vandaag een clip aanvragen via the Box, door een clipcode door te sturen naar hun, maar ik krijg geen reactie, nou had ik hem om te kijken wat er aan de hand is naar mezelf gestuurt (ik had al iets in de gaten dat de cijfers vanaf 3 achter elkaar onderstreept worden) en ja hoor ik kreeg de 3 cijferige nummer onderstreept terug. Vandaar dat ik geen reactie krijg van The Box, ik heb verder van alles geprobeert door de tekstindeling te veranderen, de tekststyl omgezet naar alleen cijfers maar hij verdomt het om de 3 cijferige nummer niet te voorzien van een onderstreping.
Hebben jullie daar ook last van en nog belangerijker hoe kom je er vanaf??

Alvast bedankt!!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-11 20:22

Korakal

Up up up!

Dat onderstreepte betekent dat je toestel het herkent als telefoonnummer ;) Soort van hyperlink naar een nummer, niks bijzonders...

Verwijderd

Topicstarter
Korakal schreef op 18 juli 2004 @ 13:32:
Dat onderstreepte betekent dat je toestel het herkent als telefoonnummer ;) Soort van hyperlink naar een nummer, niks bijzonders...
Zoiets had ik ook al door, wel makkelijk als je tel-nummer opgeeft maar niet als je een nummer wilt doorsturen

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:43

WouterG

Dit is geen ondertitel

Als het goed is, is het berichtje zelf niet voorzien van een streep. Jou telefoon onderstreept het telefoonnummer omdat hij het herkent. In de uitgaande en binnenkomende smsjes.

Volgens mij dan, ik kan het fout hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door WouterG op 18-07-2004 23:06 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-11 20:22

Korakal

Up up up!

Nummers in berichten worden bij veel toestellen ook herkend + onderstreept, of dat precies bij de T630 zo is weet ik niet.

Maar nogmaals: het kan geen kwaad dus. Is een instelling van het toestel, er gaat niks mis met verzenden of ontvangen.

Verwijderd

Topicstarter
Korakal schreef op 18 juli 2004 @ 13:45:
Nummers in berichten worden bij veel toestellen ook herkend + onderstreept, of dat precies bij de T630 zo is weet ik niet.

Maar nogmaals: het kan geen kwaad dus. Is een instelling van het toestel, er gaat niks mis met verzenden of ontvangen.
Dat wou ik even weten.
Thanks
Pagina: 1