Toon posts:

Wat te kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan nieuw mobo/cpu te kopen maar weet niet wat. Het mobo zal een MSI worden. Ik las hier gister iets over die MSI KT7-2 TURBO ofzo. Klinkt intressant maarja wanneer komt die op de markt he?
Dan de CPU. Zal ik gaan voor de Duron 800 en die oc'en of zal ik toch maar meteen voor een Athlon 1 Ghz gaan. Opzich is die Athlon natuurlijk leuker en tja, kost wel wat meer, maar dat heb ik er dan ook wel voor over.
Is het echter slim nog een 133Mhz Athlon te kopen aangezien dat mobo al de 266Mhz versie ondersteund? Afweging is dus van koop ik dat nieuwe bord met een goedkope CPU, verklop ik die zogauw de 266Mhz CPU's beschikbaar zijn en koop ik dan een Athlon of kan ik toch maar beter nu die 1Ghz kopen?

En als ik een Duron zou kopen, wat voor koeling is dan aan te raden? Ik wil best wel een goede koeling zodat ik wat kan oc'en maar ik ga daar geen 200 piek ofzo aan uitgeven. Gewoon een fan moet goed genoeg zijn, hij hoeft niet perse op 1300Mhz ofzo te lopen :) (zou anders wel :9~ zijn!!)

Thanx