Programming & Webscripting gaat over programmeerproblemen. Dat betekent dat we dus geen zoekmachine c.q. handleiding voor een zoekmachine zijn of zoektermen gaan aanreiken waarop jij een kant- en klare applicatie kan vinden.
Vervolgens of je een standaard applicatie van hotscripts kan trekken of niet. Hangt er van af in hoeverre een applicatie aan jouw eisen voldoet; iets wat je zelf zal moeten bekijken en onderzoeken. Waarschijnlijk is er niet iets wat precies aan je eisen voldoet; je hebt dan de keuze om het aan te passen of zelf te schrijven. Wil je dit niet, dan kan je hier iemand voor inhuren. Beheers je nog geen taal, dan is de eerste stap om je te verdiepen in de basis van een taal.
Hoe dat globaal in z'n werk gaat kan je waarschijnlijk ook zelf bekijken; kijk naar een andere profielensite en je kan waarschijnlijk zelf wel schetsen wat het allemaal moet kunnen. Om hier een compleet technisch ontwerp neer te gaan zetten gaat me te ver; we gaan dan hier jouw werk doen. Als je zelf je eigen ideeen hier neerzet, dan kunnen andere hier opmerkingen over geven. Vooralsnog zie ik dit hier niet terug.
Dit terugzien, en zelfwerkzaamheid in het algemeen, is ook een van de eisen die we stellen in
P&W FAQ - De "quickstart". Wat heb je zelf geprobeerd aan ontwerp en zelf bedacht? En daarbij wordt bedoeld een concreet probeersel c.q. ontwerp. Verder mankeert aan je titel wel het een en ander.
Voor een aantal overige posters die vragen of een tigste profielensite zin heeft: Ja dat kan. Het lijkt alleen niet uniek, je zult zelf moeite moeten doen om waarde toe te voegen voor je bezoekers en mensen te trekken.
Samengevat:
Programming & Webscripting is er niet om je te vertellen op welke zoektermen je een standaardapplicatie kan vinden. Verder mis ik zelfwerkzaamheid van jouw kant, welke in het topic naar voren komt, om de applicatie te ontwikkelen. Daarom gaat topic gaat dicht.
[
Voor 7% gewijzigd door
gorgi_19 op 18-07-2004 13:34
]