Toon posts:

Kaduke Port Mapping...

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

HELP!! Ik zit met een probleem dat ik niet kan port forwarden... Ik heb windows XP Pro met service pack 1 geinstalleerd op de "thuisserver". Deze regelt alle verkeer tussen het internet en mijn thuisnetwerk. Ik heb het een en ander ingesteld als service bij netwerkeigenschappen... En voorheen werkte alles nog perfect... Sinds afgelopen week heb ik geprobeerd om ook mijn linux PC online te gooien via het "thuisnetwerk" maar dat wilt niet lukken via ICS van windows en met winroute was het me ook niet gelukt (terwijl de Linux PC wel te pingen is moet er dus wel degelijk een verbinding zijn)... Ik snap er de ballen niet van en begin me de haren van het hoofd te trekken... Kunnen de WHIZKIDS me een handje op weg helpen? ThX in Advance!

Cor Roobbol

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

c:>netsh routing ip nat add portmapping ...

zoeits ?

en je mag wel iets meer configuratie data geven trouwens

[ Voor 38% gewijzigd door Fish op 18-07-2004 15:43 ]

Iperf

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08

Korakal

Up up up!

Wij hebben helaas geen glazen bollen, we kunnen niet zomaar raden wat je allemaal al wel en niet hebt gedaan; daarom vragen we ook van je (Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)) om dit duidelijk in de topicstart te zetten.

Gelukkig heeft WinRoute een handleiding en we achten de forumgebruikers toch wel in staat om handleidingen te kunnen lezen. Zelfde geldt voor ICS. Gewoon de help/readme even goed doornemen, het staat er echt wel in hoe je moet portmappen. Succes!

Dit topic is gesloten.