Sinds gisteren is het mij opgevallen dat ik dus niet alleen de smoor in heb over teams uit bepaalde landen ten oosten van ons. Het blijkt dat deze teams ineens over MEGA power beschikken , waar ze het vandaan halen mag Joost weten ( joost melden jij ) maar iets zegt mij dat dit enorm stinkt.
Dit is niet goed voor het gehele D-net gedoe en alle omliggende projecten.. Zelf maak ik het Seti mee dat sommige team uit Polen of een omringende land dagelijks 50 tot 60.000 seti wuh's flushen..
Nu!!! Ik heb zelf de beschikken over enorm veel brute rekenkracht gehad maar zelfs ik kwam niet verder dan 4 a 5000 seti wuhs per dag als alles op 100% load stond ingesteld.
Nu blijkt dus dat ook de RC5 dudes steen en been klagen over dit fenomeen .
Mijn vraag is dus ook aan de crew van DPC:
1. gaan jullie hier actie tegen ondernemen ?
2. zo ja welke ?
Het lijkt mij nameljik zeer gewenst om hier tegen op te treden al was het alleen maar om de swing er bij de DPC'ers in te houden.. Ik krijg namelijk steeds meer het vermoeden dat de DPC'ers het bijltje erbij neer gaan gooien omdat er niet wordt opgetreden tegen dit soort randdebielen die alles verzieken.
just my 22 cents
Dit is niet goed voor het gehele D-net gedoe en alle omliggende projecten.. Zelf maak ik het Seti mee dat sommige team uit Polen of een omringende land dagelijks 50 tot 60.000 seti wuh's flushen..
Nu!!! Ik heb zelf de beschikken over enorm veel brute rekenkracht gehad maar zelfs ik kwam niet verder dan 4 a 5000 seti wuhs per dag als alles op 100% load stond ingesteld.
Nu blijkt dus dat ook de RC5 dudes steen en been klagen over dit fenomeen .
Mijn vraag is dus ook aan de crew van DPC:
1. gaan jullie hier actie tegen ondernemen ?
2. zo ja welke ?
Het lijkt mij nameljik zeer gewenst om hier tegen op te treden al was het alleen maar om de swing er bij de DPC'ers in te houden.. Ik krijg namelijk steeds meer het vermoeden dat de DPC'ers het bijltje erbij neer gaan gooien omdat er niet wordt opgetreden tegen dit soort randdebielen die alles verzieken.
just my 22 cents