Eminent Wireless LAN 4-Port Router wil niet met emule

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• sjibie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:09
Ik heb via msn iemand emule laten installeren, en gezegd hoe de instellingen moeten staan, maar ze krijgt de hele tijd de foutmelding: (servernaanm) schijnt dood te zijn.
Ik een beetje door vragen kwam ik erachter dat ze een router heeft, en ik denk dat dat dus de boosdoener is.

Het is de router Eminent Wireless LAN 4-Port Router. Weet iemand wat het probleem kan zijn?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
portmappings tbv emule aangemaakt :?

poort 4662 (en nog een paar) zo uit mijn hoofd, deze moet je even doormappen naar je client

A wise man's life is based around fuck you

• sjibie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:09
zwelgje schreef op 18 juli 2004 @ 10:12:
portmappings tbv emule aangemaakt :?

poort 4662 (en nog een paar) zo uit mijn hoofd, deze moet je even doormappen naar je client
Jah, maar bijv. een sweex of een site com hoef je niks ted oen en emule doet het gewoon, waarom hier dan niet?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
sjibie schreef op 18 juli 2004 @ 11:02:
[...]

Jah, maar bijv. een sweex of een site com hoef je niks ted oen en emule doet het gewoon, waarom hier dan niet?
omdat deze mischien geen upnp ondersteund en die sweex dingen wel?

A wise man's life is based around fuck you

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08

Korakal

Up up up!

sjibie schreef op 18 juli 2004 @ 11:02:
[...]

Het staat duidelijk in de readme van eMule dat je moet portmappen (http://www.emule-project....m=show_topic&topic_id=122), het lijkt mij dat je dat niet zomaar zou moeten negeren.

Dat het ergens anders zomaar goedgaat komt idd waarschijnlijk door uPnP, maar dat is nog steeds geen reden om in alle andere gevallen níet gewoon de handleiding te volgen...

Dit topic is gesloten.