MacMini M1, 15" Mac Book Pro, 16GB Memory, Canon 5D Mark II, Commodore 64
Waarom gebruikt niemand ooit die zoekfunctie op GOT ???
Je krijgt nu weer exact hetzelfde rijtje als altijd: A-Open HX-08 en HQ-08 of iets dergelijks, de een vindt de HQ mooier vanwege de kleurtjes, maar de ander vindt hem maar I-Mac-achtig en wil meer uitbreidingsruimte hebben. Dan komt er nog een slot foto's van kasten van iedereen die z'n casemod zo nodig NOG een keer moet laten zien... zucht, zoek dan ook eens...
Al eens nagedacht over Aopen HQ-08 ??
plaats voor 5 5,25 drives en 7 * 3,5.............
Plek zat dus..... en 300 Watt is toch genoeg ?
plaats voor 5 5,25 drives en 7 * 3,5.............
Plek zat dus..... en 300 Watt is toch genoeg ?
-
Die Aopen HQ-08 zijn perfecte bikkel-towers.
Lekker veel ruimte, plek zat voor HDD's en je kunt er veel ventilatoren in kwijt..
Als je het geld er voor over hebt.
Gewoon doen, je krijgt er geen spijt van denk ik..
CU
]-[enk..
Lekker veel ruimte, plek zat voor HDD's en je kunt er veel ventilatoren in kwijt..
Als je het geld er voor over hebt.
Gewoon doen, je krijgt er geen spijt van denk ik..
CU
]-[enk..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Dat is omdat een mening kan veranderen en dit was gewoon een vraag op basis van smaak. Als ik nou zou vragen hoeveel MB's er in een 256MB plankje zit dan is het iets anders, vind je ook niet?
Op maandag 25 december 2000 12:17 schreef TimMer het volgende:
Waarom gebruikt niemand ooit die zoekfunctie op GOT ???Je krijgt nu weer exact hetzelfde rijtje als altijd: A-Open HX-08 en HQ-08 of iets dergelijks, de een vindt de HQ mooier vanwege de kleurtjes, maar de ander vindt hem maar I-Mac-achtig en wil meer uitbreidingsruimte hebben. Dan komt er nog een slot foto's van kasten van iedereen die z'n casemod zo nodig NOG een keer moet laten zien... zucht, zoek dan ook eens...
Verwijderd
Inderdaad. Wat wij bedoelen is dus :Op maandag 25 december 2000 12:17 schreef TimMer het volgende:
Waarom gebruikt niemand ooit die zoekfunctie op GOT ???Je krijgt nu weer exact hetzelfde rijtje als altijd: A-Open HX-08 en HQ-08 of iets dergelijks, de een vindt de HQ mooier vanwege de kleurtjes, maar de ander vindt hem maar I-Mac-achtig en wil meer uitbreidingsruimte hebben. Dan komt er nog een slot foto's van kasten van iedereen die z'n casemod zo nodig NOG een keer moet laten zien... zucht, zoek dan ook eens...
- Ga naar search
- Tik daar dan in : %kast%
En lezen maar
Weet je dat je bij dit soort situaties hele lange threads krijgt? En als je daar niet over zeurt dan gebeurt dat niet.. raar he
Op maandag 25 december 2000 12:26 schreef Trancer het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat wij bedoelen is dus :
- Ga naar search
- Tik daar dan in : %kast%
En lezen maar
Verwijderd
Ik heb een fongkai kast. probeer deze te vinden.
Ik heb thuis ook een aopen hq45( midi tower) gebruikt voor mijn ouders. maar die vondt ik zuigen.
http://www.fongkai.com/
Ik heb thuis ook een aopen hq45( midi tower) gebruikt voor mijn ouders. maar die vondt ik zuigen.
http://www.fongkai.com/
koop een antec sx1030 (bec)
is een erg coole kast
kij is er in het zwart (bec) en in de normale beige kleur.
is geen big tower,maar net iets kleiner.
voor specs kijk op www.ned-cool .nl
ik heb er zelf een en wil niks anders meer.
aan de afwerking en de functionaliteit kunnen
andere kasten fabrikanten nog wat van leren.
is een erg coole kast
kij is er in het zwart (bec) en in de normale beige kleur.
is geen big tower,maar net iets kleiner.
voor specs kijk op www.ned-cool .nl
ik heb er zelf een en wil niks anders meer.
aan de afwerking en de functionaliteit kunnen
andere kasten fabrikanten nog wat van leren.
Pagina: 1