Toon posts:

Mijn Computer Restart Spontaan

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Computer Start vaak van zelf op ! hij maakt dan een Tik (geluid) en dan restart hij ! ik heb windows erg vaak opnieuw geinsteleerd en geformarteerd! maar dat hielp niet egt als ik windows intsteleer dan restart ie nooit of als ik in me bios zit ! alleen in windows kan iemand mij helpen hoe ik dit kan voorkomen !

250 Watt Voeding
Pentium 4
1,3 Ghz
120 GB Harde Schijf
128 MB Geheugen
Master Cooler Op Mijn Processor
1 Cooler op mn Harde Schijf

Sensoreigenschappen
Tsystem 37 °C (99 °F)
Tcpu 26 °C (79 °F)
Fcpu 3924 RPM
Vcore 1.65 V
Vaux 1.50 V
Vio 3.20 V

ik heb dit EVEREST Home Edition al gedownload
ik heb mijn bios ook al gerezet

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01-2025
Ik heb dit vroeger welles gehad. Meestal duidt dit op een geheugen probleem.
Ga naar
www.memtest86.com
Download de iso file, brandt em (bootable) en reboot dan. Nu begint memtest als je de disc (die je net gebrand hebt) erin hebt.

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 10:56

J2S

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 00:47:
Sensoreigenschappen
Tsystem 37 °C (99 °F)
Tcpu 26 °C (79 °F)
lijkt me dat dat andersom is? dit is wel erg onmogelijk met een gewoon coolermaster heatsinkje :o
en als het progje het wel zo aangeeft dan zal het de sensoren wel door elkaar halen.

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zet in windows bij system properties -> advanced -> startup/recovery settings es uit dat ie automatisch gaaat rebooten. Als het goed is reset ie nu niet maar krijg je een blauw scherm. Misschien valt daar meer info uit te halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Palomar op 18-07-2004 01:06 ]

Verwijderd

Ik had laatst ook zoiets en de oorzaak daarvan was een stop die geen goed contact maakte 8)7
Lamp op mn kamer flikkerde ook constant.. heb toen geloof ik alle elektrische apparaten op mn kamer vervangen en doorgemeten eer dat ik bij de oorzaak kwam |:(

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Een tik geluid lijkt mij op een HD die niet lekker wil meewerken. Download bv het programma speedfan en lees voor de ckerheid je S.M.A.R.T. waardes uit van je HD. Hij kan aan het garen zijn :)

Speedfan
http://www.almico.com/speedfan.php

Instagram / YouTube

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01-2025
Volgens mij is die "tik" (van de hd) een gevolg van de spontane reboot en niet het teken van een brakke hd.

[ Voor 13% gewijzigd door CRAM op 18-07-2004 12:01 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sorry, maar dit is niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic op GoT te starten. Er is zoveel wat je had kunnen uitzoeken, uitvinden, uitproberen danwel uitsluiten. Neem eens netjes de "Let op" tekst bovenaan in [New Topic] van dit subforum door en handel ernaar. In jouw geval had je de startpost van de PMG Beleid moeten doornemen. Daarin staat o.a. een link naar de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en een checklist voor een goede topicstart :)

Het komt erop neer dat je minimaal de FAQ en het Beleid van het probleem-gerelateerde subforum moet doornemen eer je een topic opent. Dat staat ook duidelijk uitgelegd in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/]. Ik zou zeggen, neem deze ook alsnog door, zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.