Momenteel ben ik aan het uitzoeken wat voor nieuwe machine ik ga aanschaffen en heb mijn oog laten vallen op een barebone van Shuttle of eigenlijk viel mijn oog meer op de afmetingen ervan.
Ik ben verre van een computerkenner vandaar dat ik met de volgende vraag kom:
Zijn er nadelen verbonden aan zo´n soort systeem? Kan me voorstellen dat het iets anders is dan een `gewone` computer. Zijn er bijvoorbeeld beperkingen, snelheid veel lager, beperktere geluids- of grafische kaarten enz enz, alle ideeen zijn welkom.
Ik zal hem gebruiken om de standaard MS programma´s te draaien en eveneens AutoCad (ook renderen van 3D tekeningen) en Adobe writer. Games zijn van minder belang.
Graag hoor ik van jullie, alvast bedankt!
Ik ben verre van een computerkenner vandaar dat ik met de volgende vraag kom:
Zijn er nadelen verbonden aan zo´n soort systeem? Kan me voorstellen dat het iets anders is dan een `gewone` computer. Zijn er bijvoorbeeld beperkingen, snelheid veel lager, beperktere geluids- of grafische kaarten enz enz, alle ideeen zijn welkom.
Ik zal hem gebruiken om de standaard MS programma´s te draaien en eveneens AutoCad (ook renderen van 3D tekeningen) en Adobe writer. Games zijn van minder belang.
Graag hoor ik van jullie, alvast bedankt!