[aldi] Digitale Satellietset , vervanging voor de kabel?

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:43
Dankzij mijn downloadgedrag/nieuwe beamer kijk ik zeer zelden een film op TV. Het enige waar ik regelmatig naar kijk is het journaal + 2vandaag/netwerk.
Aangezien het zonde is om elke maand daarvoor xx euro neer te leggen, leek het mij wel lucratief om eens te kijken wat een schotel + ontvanger gaan kosten.
Nu hebben ze bij de aldi een aanbieding:

Een opentel ods 3000ci ( http://www.satfocus.de/ODS-3000-CI-OPENTEL-939.html ) + schotel en toebehoren voor 299 euro's

Ik heb gekeken op de site van canaaldigitaal en het standaard pakket is voor mij prima.

Hoe lijkt deze aanbieding? Is het misschien verstandiger om 2de hands wat dingen te kopen?

Verwijderd

ik heb er niet zo veel verstand van, maar ik zie nergens dat er een nederlandse smart card bij zit. dan heb je er dus niet zo bijster veel aan.

maarrem: journaal/2vandaag/netwerk kun je nog steeds uit de ether plukken hoor. en je kunt die programma's ook gewoon on line bekijken. daar hoef je het dus niet voor te doen.

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:43
Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 23:32:
ik heb er niet zo veel verstand van, maar ik zie nergens dat er een nederlandse smart card bij zit. dan heb je er dus niet zo bijster veel aan.

maarrem: journaal/2vandaag/netwerk kun je nog steeds uit de ether plukken hoor. en je kunt die programma's ook gewoon on line bekijken. daar hoef je het dus niet voor te doen.
Oh maar de advertentie van aldi staat niet online.
Je krijgt er iig een card bij voor 1 malig 20 euro voor alle gangbare nederlandse kanalen dus dat is wel ok.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Voor rond de 350 euro heb je bij Correct in Rotterdam een complete set incl. schotel en smartcard. Heb vorig jaar zo'n ding gekocht en het werkt prima thuis (en in Zuid-Frankrijk) al heb ik af en toe geen synchroniteit tussen beeld en geluid. Even va kanaal wisselen en het is weer best.

ARME AOW’er

Verwijderd

Kzit nu bijna een jaar op satteliet. Khad een compleet pakket gekocht voor ~300 euro bij de mediamarkt, (receiver+schotel+LNB+Smartcard van canaaldigitaal). Ik betaal nu 6 euro per maand voor de standaard kanalen plus discovery en wat verschillende mtv's. Enige wat ik mis is bbc1&2 en de nederlandse MTV, die is nml leuker dan die (engelse) mtv's die je ontvangt.

Qua ontvangst heb ik geen problemen gehad tot nu toe. Geen klachten dus.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 23:45:
Kzit nu bijna een jaar op satteliet. Khad een compleet pakket gekocht voor ~300 euro bij de mediamarkt, (receiver+schotel+LNB+Smartcard van canaaldigitaal). Ik betaal nu 6 euro per maand voor de standaard kanalen plus discovery en wat verschillende mtv's. Enige wat ik mis is bbc1&2 en de nederlandse MTV, die is nml leuker dan die (engelse) mtv's die je ontvangt.

Qua ontvangst heb ik geen problemen gehad tot nu toe. Geen klachten dus.
BBC is tegenwoordig FTA dus BBC1,2,3,4, CBBC enz. Je zult alleen een tweede schotel of een tweede LNB moeten richten op de ASTRA 2 op 28 graden.
Pagina: 1