Toon posts:

sweex print server en officejet 6110

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een sweex usb printerservertje die connect mijn usb officejet 6110 naar het netwerk. Nu komt het probleem. Ik wil graag die 6110 installeren op mijn computer.
Dit lukt echter niet met de mee geleverde drivers. Het probleem zit hem in het feit dat het USB drivers zijn. De printer is gewoon aan te sturen als ik een generieke printer driver van HP (550/office jet) installeer. Alleen dan kan je dus niet in kleur printen. Heeft iemand een oplossing hoe ik toch de juiste drivers kan installeren zodat ik in kleur kan printen. Ik heb overal gezocht (sweex, hp, google, enz..)

Heeft iemand het al eens werkend gekregen met een vergelijkbare printer ofzo?)

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
try hp dj 690c driver :)

• Wupsje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2024
Andere manier is het ding eerst compleet (en goed) te installeren op je eigen pc (dus met USB kabel eraan/in)
Daarna het ding op de USB printserver zetten en in je bestaande printer de poort opzetten naar de printserver.

Verwijderd

Topicstarter
Wupsje schreef op 18 juli 2004 @ 12:22:
Andere manier is het ding eerst compleet (en goed) te installeren op je eigen pc (dus met USB kabel eraan/in)
Daarna het ding op de USB printserver zetten en in je bestaande printer de poort opzetten naar de printserver.
ja dat dacht ik dus ook al, maar zodra ik de poort verander gooit windows de printer weg.