Mijn panasonic AE500 in combinatie met een 9800 en DVI uitgang heeft mij menig uur achter de pc laten doorbrengen.
Alhoewel bepaalde resoluties nu goed werken (720p) zou ik toch graag voor spelletjes alle gangbare resoluties willen kunnen draaien.
Spellen starten vaak op in een lage resolutie waardoor de beamer het signaal niet meer accepteert.
Nu heb ik uit de presets van Powerstrip 640*480 getest en die werkte goed.
Maar de 800*600 en 1024*768 resolutie werken weer niet. Geen nood, achterin de handleiding van de panasonic staat een tabel
met de horizontale kHz en verticale Hz frequenties. Eitje zou je zeggen.
Het probleem echter:
zodra ik de horizontale kHz wil veranderen, verandert de verticale Hz mee. En vice versa.Ik kan dus niks onafhankelijk van elkaar instellen omdat ze afhankelijk van elkaar zijn.
Is er een simpele manier om deze 2 te ontkoppelen?
Alhoewel bepaalde resoluties nu goed werken (720p) zou ik toch graag voor spelletjes alle gangbare resoluties willen kunnen draaien.
Spellen starten vaak op in een lage resolutie waardoor de beamer het signaal niet meer accepteert.
Nu heb ik uit de presets van Powerstrip 640*480 getest en die werkte goed.
Maar de 800*600 en 1024*768 resolutie werken weer niet. Geen nood, achterin de handleiding van de panasonic staat een tabel
met de horizontale kHz en verticale Hz frequenties. Eitje zou je zeggen.
Het probleem echter:
zodra ik de horizontale kHz wil veranderen, verandert de verticale Hz mee. En vice versa.Ik kan dus niks onafhankelijk van elkaar instellen omdat ze afhankelijk van elkaar zijn.
Is er een simpele manier om deze 2 te ontkoppelen?