Toon posts:

draadloos, een utopie!!!!!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na jaren te hebben geinternet met een usb modem:speedtouch 330( waarmee je slechts met 1 comp. het internet op kan) heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb een 3com wireless 11g cable/dsl gateway :3crwe554g72 gekocht.
Ik hoopte met een aantal comp. in mijn huis te kunnen internetten, maar nadat ik de 3com aangesloten had aan mijn"hoofdcomputer" en op zoek wilde gaan naar internet bleek dat ik totaal geen verbinding haden dus niet verder met het maken van een netwerkje kan.
Ik heb aan de stekker( rj11) die eerst vast zat aan de speedtouch modem een rj45 stekker gezet en vervolgens de adapter aan de stroom en mijn computer via een kabel aan de accespoint gehangen.
Ik hoopte dat de comp.( werkend onder XP) aan zou geven dat hij nieuwe hardware gevonden had, maar helaas!
Met de bijgeleverde cdrom waar o.a. : run discovery application op staat, kom ik niets verder.
Wie heeft er tips voor mij?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Haal eerst maar eens een netwerkkabel, dat is iets heel anders dan telefoonkabel.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik krijg niet echt het idee dat je op de hoogte bent van de netwerken-basics. Op GoT verwachten we dat toch wel. Bovendien verwachten we hier dat je eerst contact opneemt met de helpdesk van je provider cq van de winkel waar je je modem hebt gekocht, voordat je je vraagjes hier stelt. Dit topic gaat dan ook dicht.

Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.