Goeiedag,
Ik zit met het volgende. Sinds een tijdje loopt de cpu naar 100% bij het gebruik van WMP 9. Dit gebeurt echter alleen bij het afspelen van mp3, wma en cd.
Films in alle formaten gaat helemaal goed.
Nog gekker is het feit dat het niet gebeurt onder een andere gebruikers-account.
Wat heb ik al geprobeerd:
Ik heb gekeken naar playlists en de mediabibliotheek. Deze zijn echter leeg. (Optie was eerder al uitgeschakeld in opties)
De temp-file die te wissen is via opties in WMP is ook leeggemaakt.
In de registry gekeken. Dit geldt echter niet voor WMP 9.
Opnieuw installeren heeft ook geen zin.
Op Google of op de knowledge-database van microsoft is niets te vinden.
Wel een bestandje gevonden op Microsoft die er voor moet zorgen dat WMP 9 niet vast loopt na veel opdrachten geven. Dit is echter niet te installeren.
Mijn vraag:
Heeft iemand dit al eerder gehad? Of nog beter een mogelijke oplossing.
Ik hoor het graag. Alvast bedankt
Ik zit met het volgende. Sinds een tijdje loopt de cpu naar 100% bij het gebruik van WMP 9. Dit gebeurt echter alleen bij het afspelen van mp3, wma en cd.
Films in alle formaten gaat helemaal goed.
Nog gekker is het feit dat het niet gebeurt onder een andere gebruikers-account.
Wat heb ik al geprobeerd:
Ik heb gekeken naar playlists en de mediabibliotheek. Deze zijn echter leeg. (Optie was eerder al uitgeschakeld in opties)
De temp-file die te wissen is via opties in WMP is ook leeggemaakt.
In de registry gekeken. Dit geldt echter niet voor WMP 9.
Opnieuw installeren heeft ook geen zin.
Op Google of op de knowledge-database van microsoft is niets te vinden.
Wel een bestandje gevonden op Microsoft die er voor moet zorgen dat WMP 9 niet vast loopt na veel opdrachten geven. Dit is echter niet te installeren.
Mijn vraag:
Heeft iemand dit al eerder gehad? Of nog beter een mogelijke oplossing.
Ik hoor het graag. Alvast bedankt