MSI K7T Pro 2A of wachten op de Turbo?

Pagina: 1
Acties:

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:40
Wat moet ik doen? Ik wil binnenkort een duron kopen met een van de genoemde moederborden. Probleem is, welke? Gewoon nu nog de PRO 2A kopen, of toch maar wachten op de turbo? De raid controller heb ik niet echt nodig, maar 100Mhz tov 133Mhz zou interessant zijn als de duron dit trekt. Wanneer komt de turbo eigenlijk naar Nederland?

Verwijderd

Wat is het verschil? Die membus?

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Turbo komt over 1 weekje uit ofzo, en hij presteert toch wat beter, is misschien wat stabieler en je kan er langer mee doen. Ik zou dus nog eventjes wachten. De kans om er voor die tijd te kopen is toch maar klein met al die vrije dagen :)

Verwijderd

Kijk ook eens naar de AOpen AK73?

• Dr_Frickin_Evil
is die aopen al uit? En komt de Turbo echt zo binnenkort al?

Verwijderd

Zeker wachen op die Turbo. Die ondersteund ook AMD procs met een 266 busspeed. Kan je mobo weer langer mee in vergelijking met de MSI K7tpro2(a).

• Dr_Frickin_Evil
Is die Aopen ook een optie? Die kan toch ook op 133Mhgz FSB draaien of niet? Die is iig al uit.

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
De turbo lijkt me zeeeer interessant, maar ik denk dat het minimaal een maand gaat duren voordat je hem in nederland zal vinden. De pro 2 duurde ook erg lang nadat hij gereviewed was door anandtech
de kt133a komt vrij dicht bij de 760 dus zeker interessant

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Pagina: 1