Toon posts:

Online Multiplayer Strategy Game

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Al een aantal dagen ben ik bezig geweest met een online multiplayer spel, zoiets als Hattrick, KingsOfChaos, etc. Een aantal kleine functies zijn er, het zit tot nu toe wel redelijk in elkaar denk ik, en ik heb nu 30 leden om te beta-testen.

Maar; ik ben te fanatiek begonnen met het spel waardoor ik het idee niet goed had uitgedacht. En het zat er al aan te komen, ik ben nu vastgelopen. Met hetgene wat ik nu heb, kan ik niks erbij verzinnen. Wat ik dus nodig heb, zijn mensen die ook zo'n spel willen maken maar de ervaringen/kennis er niet voor hebben, en die mij willen helpen met zo'n spel helemaal uitdenken en maken. Het zou natuurlijk wel nog handiger zijn als je ook een beetje programmeerkennis.

Een paar gegevens:
- Het spel is helemaal in PHP/MySQL opgebouwd
- De hosting is al geregeld
- Het doel van het spel is tot nu toe alleen geld verdienen, en handelen. Maar ik ben bereid om het helemaal om te gooien.

Als je dus interesse hebt, meld het ff. Dan krijg je wat meer informatie en kan je beslissen of je meedoet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas is GoT niet de plaats om topics neer te gooien met het verzoek voor nieuwe leden. Daar zijn meerdere redenen voor, maar de voornaamste reden waarom ik dit topic sluit is omdat hier geen leuke discussie uit kan gaan ontstaan.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 20:56 ]

Dit topic is gesloten.