Toon posts:

BGP VRRP Routing Policy doormiddel van ACL's op Juniper T640

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus mijn BGP protocol op doormiddel van VRRP redundant koppelen aan mijn Juniper T640, en met de ACL wordt dan via de Juniper kernel core gecontroleerd of de ip address lijst met bgp gekoppeld aan de vrrp daemon.

Maar nu werkt het niet zoals het moet, weet iemand hier raad mee?

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 20:37:
Ik wil dus mijn BGP protocol op doormiddel van VRRP redundant koppelen aan mijn Juniper T640, en met de ACL wordt dan via de Juniper kernel core gecontroleerd of de ip address lijst met bgp gekoppeld aan de vrrp daemon.

Maar nu werkt het niet zoals het moet, weet iemand hier raad mee?
wat werkt waar niet op?

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08

Korakal

Up up up!

saerts, jij hebt overduidelijk Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) gemist.

Ik kan er geen touw aan vastknopen wat je hier allemaal neergooit.
1. wat heb je zelf geprobeerd, gevonden?
2. Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden

Lees ajb de Netiquette goed door, begin met zelf zoeken en als het dan niet lukt kun je een nieuw topic openen met een duidelijke openingspost volgens de richtlijnen uit die Netiquette.

Dit topic is gesloten.