[IE] Automatische zoom functie?

Pagina: 1
Acties:

• Yavi
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12-2023
Sinds een week ben ik de trotse bezitter van een Dell 510m (Top Mobility) Laptop. Hierop staat standaard WIN XP Home geinstalleerd. Nu heb ik het volgende probleem.
Webpagina's die in Internet Explorer openen worden als het ware opgeblazen. Plaatjes worden uit hun verband getrokken en groter afgebeeld dan bedoeld. Dit heeft vervorming als gevolg. Ook de tekst wordt vergroot.
Als ik echter files aan het browsen ben en dan in de adresbalk een web adres in typ krijg ik wel de juiste opmaak van de webpagina.

Een screenshot met waarop het verschil te zien is vind je hier:
http://members.home.nl/yavi/raar.JPG

Waar kan ik dit aanpassen en/of uitzetten?
Ik heb alle opties van internet explorer en windows nagezocht. Google en de GoT zoekfunctie bieden ook geen uitkomst.

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:32

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Hou CTRL ingedrukt en scroll met je muiswieltje tot je de gewenste grootte hebt ;)

succes

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Xandalf schreef op 18 juli 2004 @ 01:59:
Hou CTRL ingedrukt en scroll met je muiswieltje tot je de gewenste grootte hebt ;)

succes
Daar worden plaatjes niet mee vergroot, maar alleen de teksten. Dat is hier niet het geval.

TS, heb je dit ook in andere browsers (Mozilla, Opera...)? En heb je al eens geprobeerd andere displaydrivers te installeren, en te kijken wat voor updates er beschikbaar zijn via Windows Update (en dan met name die voor Internet Explorer)?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dit klinkt inderdaad als een optie van een los programma zoals een videodriver. Wat draait er allemaal als je dit hebt?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Yavi
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12-2023
De video driver heb ik net nagekeken, maar ook daar heb ik geen optie gevonden.

De Driver die er nu op staat is splinter nieuw van intel.com:

intel (R) 82852/82855 GM/GME Graphics Controller Version: 6.14.10.3792

Verder heb ik geen bijzondere programma's draaien dit dit probleem zouden kunnen veroorzaken.

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:32

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Ik keek inderdaad niet goed, zie dat de plaatjes ook vergroot worden. 8)7

Heb je al eens geprobeerd om andere drivers te gebruiken ?

Verwijderd

@Yavi

Ik begrijp dat een hele poos geleden is, maar vroeg me af of je uiteindelijk een oplossing gevonden hebt... Zit met hetzelfde probleem namelijk...

Alvast bedankt...
Cheers,

Skm

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ook binnen IE6 :? IE7 heeft namelijk gewoon ingebouwde zoom functionaliteit die wellicht aan staat :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1