[MSN] worden conversaties automatisch bewaard?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 11:14

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik gebruik zelf versie 4.7 van MSN dus kan 't niet controleren, maar ik moet voor iemand even weten of bij versie 7.0 van MSN de conversaties automatisch ergens worden opgeslagen op de harde schijf. Dus als default instelling. Kan iemand mij dat vertellen?

En zo ja, waar en hoe je dat kunt instellen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

MSN 7 ?
Maar bij 6.2 vraagt hij dat de eerste keer of je wilt dat de gesprekken bewaart moeten blijven of niet

Verwijderd

jep die worden automatisch opgeslagen, tenzij je anders aangeeft

MaestroGDK

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Msgr7 is een openbare beta? Installeer het even en je weet het :?

WOS --> SA, ondertussen weet je dat software in SA hoort ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

en op de tweede vraag.. MSN->Acties->Opties

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

MaestroGDK, zou je naast het gebruik van de edit-button ook het afschaffen van het 'ondertekenen' van je posts kunnen overwegen? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:32

The Eagle

I wear my sunglasses at night

MSNPlus doet dit standaard wel. Maar kom je zelf ook makkelijk achter door in "Mijn documenten " onder My Chat logs te kijken ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-11-2025
Hmm, MSN Messenger 7 lijkt mij niet openbaar, hoor (en ook nergens iets te vinden erover behalve op van die dubieuze sites met dialers, warez, ... maar nergens een echte link te vinden hier) Kan het misschien zijn dat hij MSN Explorer bedoelt? (MSN Internet Access heeft ook een iegen browser, ik weet niet of dat dezelfde is als MSN Explorer, maar in ieder geval hebben ze daar tot versie 8 of 9, dacht ik)
Dat laatse is omdat MSN Messenger vaak aangeduid wordt als 'MSN' zonder meer...

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 11:14

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
ILUsion schreef op 17 juli 2004 @ 20:30:
Hmm, MSN Messenger 7 lijkt mij niet openbaar, hoor (en ook nergens iets te vinden erover behalve op van die dubieuze sites met dialers, warez, ... maar nergens een echte link te vinden hier) Kan het misschien zijn dat hij MSN Explorer bedoelt? (MSN Internet Access heeft ook een iegen browser, ik weet niet of dat dezelfde is als MSN Explorer, maar in ieder geval hebben ze daar tot versie 8 of 9, dacht ik)
Dat laatse is omdat MSN Messenger vaak aangeduid wordt als 'MSN' zonder meer...
Hmm.. ja dat zal 't zijn. Is niet een expert gebruiker, dus ik doe 't met de info die ik via msn krijg... :)
Er zit wel 'n soort browser bij ja. Maar in dat geval van MSN 7, worden conversaties dan ergens opgeslagen? En waar? En hoe zet je dat uit?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Spider.007 schreef op 17 juli 2004 @ 20:13:
MaestroGDK, zou je naast het gebruik van de edit-button ook het afschaffen van het 'ondertekenen' van je posts kunnen overwegen? :)
Je hebt gelijk hoor, maar ik vraag me af wiens onderkant van de post irritanter is, ie van jou of die van hem?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

SSH schreef op 17 juli 2004 @ 21:09:
[...]

Je hebt gelijk hoor, maar ik vraag me af wiens onderkant van de post irritanter is, ie van jou of die van hem?
Wat heeft het feit dat ik gelijk heb te maken met jouw onzekerheden over mijn onderkant?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

offtopic:
waar kan ik msn 7 downloaden dan? gezocht met google maar kan het nog niet echt vinden. En die "iemand gebruikt dan een illegale versie want hijkomt pas op 25 oktober uit :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 21:26 ]

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-11-2025
Ik dacht dat MSN Explorer gebruikt maakt van de mogelijkheden van MSN Messenger/Windows Messenger, en anders zal het wel ergens in de instellingen van MSN Explorer zitten. Ik weet het niet precies omdat MSN Explorer zo brak als maar kan is: trager dan IE door alle toeters en bellen en nu zit ik aan de FireFox
Pagina: 1