Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Maar bij 6.2 vraagt hij dat de eerste keer of je wilt dat de gesprekken bewaart moeten blijven of niet
WOS --> SA, ondertussen weet je dat software in SA hoort
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Dat laatse is omdat MSN Messenger vaak aangeduid wordt als 'MSN' zonder meer...
Hmm.. ja dat zal 't zijn. Is niet een expert gebruiker, dus ik doe 't met de info die ik via msn krijg...ILUsion schreef op 17 juli 2004 @ 20:30:
Hmm, MSN Messenger 7 lijkt mij niet openbaar, hoor (en ook nergens iets te vinden erover behalve op van die dubieuze sites met dialers, warez, ... maar nergens een echte link te vinden hier) Kan het misschien zijn dat hij MSN Explorer bedoelt? (MSN Internet Access heeft ook een iegen browser, ik weet niet of dat dezelfde is als MSN Explorer, maar in ieder geval hebben ze daar tot versie 8 of 9, dacht ik)
Dat laatse is omdat MSN Messenger vaak aangeduid wordt als 'MSN' zonder meer...
Er zit wel 'n soort browser bij ja. Maar in dat geval van MSN 7, worden conversaties dan ergens opgeslagen? En waar? En hoe zet je dat uit?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Je hebt gelijk hoor, maar ik vraag me af wiens onderkant van de post irritanter is, ie van jou of die van hem?Spider.007 schreef op 17 juli 2004 @ 20:13:
MaestroGDK, zou je naast het gebruik van de edit-button ook het afschaffen van het 'ondertekenen' van je posts kunnen overwegen?
Wat heeft het feit dat ik gelijk heb te maken met jouw onzekerheden over mijn onderkant?SSH schreef op 17 juli 2004 @ 21:09:
[...]
Je hebt gelijk hoor, maar ik vraag me af wiens onderkant van de post irritanter is, ie van jou of die van hem?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
waar kan ik msn 7 downloaden dan? gezocht met google maar kan het nog niet echt vinden. En die "iemand gebruikt dan een illegale versie want hijkomt pas op 25 oktober uit
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 21:26 ]