"Kunstmatige" muisgrens?

Pagina: 1
Acties:

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 12:54
Even een vraag die in me opborrelde in een ander topic van me aan de hand van dit

cramwinckel schreef op 13 juli 2004 @ 23:55:

Ik weet alleen dat SP2 wel straks meerdere accounts tegelijk ondersteunt. Dit wil zeggen: als je hem bedient via zo'n touchpad computer (weet ff niet hoe die heet) en via remote dektop. Misschien is het daarbij ook mogelijk om een 2e output van een videokaart (in dit geval tv-out) als 2e user te gebruiken. Op een andere manier wordt het lastig. Is het niet makkelijker om het HTPC programma op 2e monitor te zetten/slepen en in je 'gewone' account te draaien?

Dat is misschien wel een oplossing opzich. In ieder geval als t niet anders lukt ook even wachten op SP2

Kan je, in het geval van een extended desktop ook een soort van grens voor je muis instellen, dat ie niet buiten het 1e scherm komt ofzo? Ik vlieg nu steeds mn kruisje voorbij en de scrollbalk in Mozilla
Zoals hier gezegd dus, kan je een grens voor je muis instellen, die ophoud bij je 1e desktop, zodat ik niet steeds naar het 2e deel ga? Zo kan ik lekker altijd op het 2e deel myHTPC draaien, zodat ik op mijn TV's op ieder moment, ook wanneer ik aan het gamen ben ( afgezien van op mn pc dat aan kan ) films en series kan kijken.

Ik draai Windows XP Home Edition en ik gebruik een ATi Radeon kaart,

[ Voor 4% gewijzigd door Kvn op 17-07-2004 19:50 ]

Verwijderd

meestal draaien spellen niet met dual monitor aan, directx / opengl ondersteunt dit niet goed.. dus vrees dat je daar zowieso al bij blijft hangen

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Je zou hier een speciale desktop management programma voor moeten gebruiken, wan over het algemeen is het niet mogelijk om je tweede monitor "los te koppelen". Zoals Kage al terecht opmerkt is dat de meeste games meerdere monitoren niet ondersteunen. Het is bij mij zelf zo dat hij de resolutie van monitor 2 gewoon mee veranderd, of het beeld als het ware op schuift. Bij mijn weten zijn er geen programma's die aan jou wensen voldoen.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 12:54
Bij games boeit het me niet zo. Ik vind het alleen bij het surfen ZWAAR irritant.