Even een vraag die in me opborrelde in een ander topic van me aan de hand van dit
Ik draai Windows XP Home Edition en ik gebruik een ATi Radeon kaart,
Zoals hier gezegd dus, kan je een grens voor je muis instellen, die ophoud bij je 1e desktop, zodat ik niet steeds naar het 2e deel ga? Zo kan ik lekker altijd op het 2e deel myHTPC draaien, zodat ik op mijn TV's op ieder moment, ook wanneer ik aan het gamen ben ( afgezien van op mn pc dat aan kan ) films en series kan kijken.Quote
cramwinckel schreef op 13 juli 2004 @ 23:55:
Ik weet alleen dat SP2 wel straks meerdere accounts tegelijk ondersteunt. Dit wil zeggen: als je hem bedient via zo'n touchpad computer (weet ff niet hoe die heet) en via remote dektop. Misschien is het daarbij ook mogelijk om een 2e output van een videokaart (in dit geval tv-out) als 2e user te gebruiken. Op een andere manier wordt het lastig. Is het niet makkelijker om het HTPC programma op 2e monitor te zetten/slepen en in je 'gewone' account te draaien?
Dat is misschien wel een oplossing opzich. In ieder geval als t niet anders lukt ook even wachten op SP2
Kan je, in het geval van een extended desktop ook een soort van grens voor je muis instellen, dat ie niet buiten het 1e scherm komt ofzo? Ik vlieg nu steeds mn kruisje voorbij en de scrollbalk in Mozilla
Ik draai Windows XP Home Edition en ik gebruik een ATi Radeon kaart,
[ Voor 4% gewijzigd door Kvn op 17-07-2004 19:50 ]