"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
tja... vrij standaard...
hardware:
athlon 2600+, nforce2, 1 gig dual channel, radeon 9500->9700, nic+sound onboard
software aktief
win2000 sp4, zonealarm,mcafee, amsn, atitool, daemon tools
probleem waarschijnlijk een combinatie met iets?
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
in mcafee zit tegenwoordig ook een firewall geloof ik... heb je die wel uitgezet? want anders heb je 2 firewalls draaien namelijk...GiLuX schreef op 17 juli 2004 @ 19:27:
[...]
tja... vrij standaard...
hardware:
athlon 2600+, nforce2, 1 gig dual channel, radeon 9500->9700, nic+sound onboard
software aktief
win2000 sp4, zonealarm,mcafee, amsn, atitool, daemon tools
probleem waarschijnlijk een combinatie met iets?
draai je P2P-programma's ook eens wanneer je Zonealarm disabled hebt en kijk of je dan nog steeds die vastlopers hebt. dan weet je of het aan Zonealarm ligt.
Alhoewel zonealarm inderdaad slecht met filesharing om schijnt te gaan, dus dat lijkt me een logischere oorzaak. Probeer eventueel eens een tijdje zonder firewall of het dan wel goed blijft gaan.
@Caponi: waarom zeggen we hetzelfde, maar sta jij net boven me
[ Voor 59% gewijzigd door hufkes op 17-07-2004 19:36 ]
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Maar gezien het P2P gebeuren en het daarbij horende bandbreedte verbruik: schakel je firewalls even uit, probeer andere NICdrivers, probeer een andere NIC.
En ja, ik herhaal deels wat er al staat, daarom heb ik mijn ondertitel ook zo gekozen
[ Voor 20% gewijzigd door F_J_K op 17-07-2004 20:17 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
nog niet eens zozeer het bandbreedteverbruik, maar voornamelijk het aantal connecties dat word opgezet door P2P-software. dat kan wel tot in de tienduizenden oplopen.F_J_K schreef op 17 juli 2004 @ 20:16:
...
Maar gezien het P2P gebeuren en het daarbij horende bandbreedte verbruik:
alles uitgezet en dan loopt het ook vast maar het duurt wel langer lijkt...
vreemd hoor.
denk dat ik er maar een ander nicje in ga zetten