[PSX] Xplorer X-link DOS, heeft iemand m nog ergens?

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4sh3r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10-2023
Hallo mensen, ik heb mijn goeie oude PSX weer eens in gebruik genomen en nu wilde ik weer gaan spelen met mn XPlorer/XPloder.

Het probleem is dat ik nergens meer de software heb om mn PC te laten communiceren met de Xplorer. Ik gebruikte hiervoor altijd een DOS-tooltje dat, dacht ik, de naam X-Link droeg.

Ik heb met google vanalles geprobeerd, ik heb een stapel backup-CDs nagezocht of ik het er nog had. Google levert weinig goeds en op de CDs vond ik alleen X-Link95 (de windows versie)

Heeft iemand misschien de DOS versie van X-Link nog ergens staan/liggen?
Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 23:13

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4sh3r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10-2023
*kick*

Ik heb uiteraard mijn zoektoch op google e.a. doorgezet, maar nog steeds geen resultaat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Fl4sh3r schreef op zaterdag 17 juli 2004 @ 18:50:
Hallo mensen, ik heb mijn goeie oude PSX weer eens in gebruik genomen en nu wilde ik weer gaan spelen met mn XPlorer/XPloder.

Het probleem is dat ik nergens meer de software heb om mn PC te laten communiceren met de Xplorer. Ik gebruikte hiervoor altijd een DOS-tooltje dat, dacht ik, de naam X-Link droeg.

Ik heb met google vanalles geprobeerd, ik heb een stapel backup-CDs nagezocht of ik het er nog had. Google levert weinig goeds en op de CDs vond ik alleen X-Link95 (de windows versie)

Heeft iemand misschien de DOS versie van X-Link nog ergens staan/liggen?
Alvast bedankt _/-\o_
http://www.murraymoffatt.com/playstation-xplorer.html

Daar staat ie

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2019 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor het kicken van een topic van meer dan 15 jaar oud. Niet helemaal de bedoeling. Slotje.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2019 18:09 ]

Dit topic is gesloten.