Ik heb nu al een jaar deze setup :
AMD Athlon xp 2600+ ( 1 jaar oud )
2x 256 MB DDR TwinMOS Ch-5 ( 6 maanden oud )
Asus A7N8X Deluxe rev 2.0 ( 1 jaar oud )
Radeon 9000 Pro II 128 MB DDR ( 2 jaar oud )
160 Hitachi @ 7200 rpm 8m cache @ IDE @ UDMA 5 ( net nieuw )
Hauppauge WinTV-GO-FM ( 4/5 jaar oud )
Chieftec 360 Watt voeding ( 1 jaar oud )
Maar vanaf het begin, zit m'n speech poster af en toe te zeuren van no cpu installed. Dit doet die alleen zodra ik verkeerd heb opgestart, of vanaf een koude boot. Ik heb de cpu er al geprobeert uit te halen, en weer terug te zetten, maar dit hielp niet.
Toen kwam iemand ( ik weet niet meer welk forum of waar dan ook ) met de opmerking je kunt met winbond de geluiden aanpassen, en dan moet je gewoon een lege audio file laden, en dan hoor je het niet meer. Dus ik heb dat geprobeert, alleen ik krijg niet een 100% stille audio file ( hint
). Maar ook al was mij dit gelukt, wil ik nog eigenlijk weten waarom hij dit aangeeft.
Ik heb met got en google gezocht, maar ik kan dat oude topic niet weer terug vinden ( waarin dat werd behandeld ).
Weet iemand waardoor dit komt ?
AMD Athlon xp 2600+ ( 1 jaar oud )
2x 256 MB DDR TwinMOS Ch-5 ( 6 maanden oud )
Asus A7N8X Deluxe rev 2.0 ( 1 jaar oud )
Radeon 9000 Pro II 128 MB DDR ( 2 jaar oud )
160 Hitachi @ 7200 rpm 8m cache @ IDE @ UDMA 5 ( net nieuw )
Hauppauge WinTV-GO-FM ( 4/5 jaar oud )
Chieftec 360 Watt voeding ( 1 jaar oud )
Maar vanaf het begin, zit m'n speech poster af en toe te zeuren van no cpu installed. Dit doet die alleen zodra ik verkeerd heb opgestart, of vanaf een koude boot. Ik heb de cpu er al geprobeert uit te halen, en weer terug te zetten, maar dit hielp niet.
Toen kwam iemand ( ik weet niet meer welk forum of waar dan ook ) met de opmerking je kunt met winbond de geluiden aanpassen, en dan moet je gewoon een lege audio file laden, en dan hoor je het niet meer. Dus ik heb dat geprobeert, alleen ik krijg niet een 100% stille audio file ( hint
Ik heb met got en google gezocht, maar ik kan dat oude topic niet weer terug vinden ( waarin dat werd behandeld ).
Weet iemand waardoor dit komt ?