Ik heb nu nog een SBLive player + Cambridge Soundworks DTT2200 5.1 setje maar wil wel eens wat anders, nu zat ik te kijken naar setjes als de Logitech Z-680 maar die kosten al gauw 320 euro, nu is dat niet zo'n probleem maar als ik even op marktplaats kijk zie ik al meerdere goeie Dolby Digital receivers van sony of wat dan ook voor +-150 euri.
Als je daar een paar goeie speakertjes bijkoopt ben je toch veel beter af als met zo'n standaard pc speaker setje?? en dat hoeft dus helemaal niet veel duurder te zijn.
En het is een stuk goedkoper als een Z-680 of iets in die trand?
Ik zat even door de wehkamp te bladeren en kwam dit tegen :
Receiver
Kenwood Electronics KRF-V4080D/-S
Met o.a.:
2x 100 watt stereo output en 5x 120 watt surround output
Dolby Digital-, Dolby ProLogic II- en DTS decoder
6-kanaals input voor DVD-audio en SACD
digitale RDS-tuner
Is een kenwood receiver met DTS DOlby Prologic II etc met 5 speakertjes+subwoofer erbij, kosten 300 euri.
Heb je met zoiets nou niet meer waar voor je geld als dat je voor hetzelfde bedrag een z-680 koopt??
Vergis ik me nu ergens sterk in en is dit gewoon bs of kun je voor minder geld wel een betere setup kopen?
En zijn er nog bepaalde receivers die voor dit doel geschikt erg geschikt zijn of gaat het puur om je eigen smaak in klank?
ps: had dit ook even gepost in ''Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [Deel II] '' maar daar wordt volgens mij niet echt meer in gereageerd en het is best lang verhaaltje dus maar even topicje.
tnx alvast
Als je daar een paar goeie speakertjes bijkoopt ben je toch veel beter af als met zo'n standaard pc speaker setje?? en dat hoeft dus helemaal niet veel duurder te zijn.
En het is een stuk goedkoper als een Z-680 of iets in die trand?
Ik zat even door de wehkamp te bladeren en kwam dit tegen :
Receiver
Kenwood Electronics KRF-V4080D/-S
Met o.a.:
2x 100 watt stereo output en 5x 120 watt surround output
Dolby Digital-, Dolby ProLogic II- en DTS decoder
6-kanaals input voor DVD-audio en SACD
digitale RDS-tuner
Is een kenwood receiver met DTS DOlby Prologic II etc met 5 speakertjes+subwoofer erbij, kosten 300 euri.
Heb je met zoiets nou niet meer waar voor je geld als dat je voor hetzelfde bedrag een z-680 koopt??
Vergis ik me nu ergens sterk in en is dit gewoon bs of kun je voor minder geld wel een betere setup kopen?
En zijn er nog bepaalde receivers die voor dit doel geschikt erg geschikt zijn of gaat het puur om je eigen smaak in klank?
ps: had dit ook even gepost in ''Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [Deel II] '' maar daar wordt volgens mij niet echt meer in gereageerd en het is best lang verhaaltje dus maar even topicje.
tnx alvast
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1