Toon posts:

Oproep aan Creative!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste heren en dames van Creative,

Wij tweakers zouden graag het volgende willen voor Q1 of Q2 2001:

1: Soundblaster Live! 5.1 Player 2001 met volledige EAX en A3d 2.0(and beyond) :9 ondersteuning. Een optische digitale in en uitgang. Extra software is niet nodig. De prijs moet concurrerend zijn, en dat willen zeggen: Niet te duur!

Met vriendelijke groet,

Backdraft

Verwijderd

Moet je daarvoor niet bij creative zelf zijn dan ?

Verwijderd

Hmm stuur ze dan ff een mailtje |:(

Verwijderd

Topicstarter
Het wordt tijd dat Creative ook ff de site van Tweakers leest. Veel van hun klanten vertoeven hier! Kortom : make yourself heared!

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:41
WIJ tweakers? zozo...

:P :P

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 20:42
...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er maar ff "wij" van gemaakt. Er zijn natuurlijk ook ( en terecht) Terratec fans op deze site. De kaart die ik wel zie zitten heb ik van Creative gevraagd omdat ze nu de kennis hebben verkregen van Aurial.

Verwijderd

Beste heren en dames van Tweakers Net Forum,

De Soundblaster Live! 5.1 Player 2001 met volledige EAX en A3d 2.0 (and beyond) ondersteuning is in ontwerp. Een optische digitale in en uitgang zitten hier bij, tevens Firewire ingebouwd. Extra software is niet nodig en zal dus niet worden geleverd. De prijs zal concurrerend zijn, en dat willen zeggen: Niet te duur!

Met vriendelijke groet,

Creative

P.S. verwachtte releasedatum: 27 december 2000

Verwijderd

Topicstarter
Space to earth: Van wie heeft u deze info???

Verwijderd

Backdraft: je wordt op je wenken bediend he.......
:)

Verwijderd

Topicstarter
Zonder dollen :) Komt er echt een kaart met deze specs.

Verwijderd

Nee.

Verwijderd

Topicstarter
Kortom:Creative draait na de overname van aurial A3d de nek om!!
Jammer, want op dit moment zijn de kaarten die a3d en AEX 2.0 onder steunen niet te krijgen. :(

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:29

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Jawel die zijn er wel, sjop een lekkere terratec Xfire of een Xelerate pro, moet ff zoeken maar nog wel te krijgen.
de Xfire kan na enige aanpassing ook a3d gebruiken, het enige wat je dan mist is wavetracing, naja het is beter dan niets zeg ik dan maar, en zo ondersteunen allebij eax 1 & 2

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Terratec rulez, als ze nou ook nog es goeie Win 2k drivers zouden schrijven dan kon Creative en de rest wel inpakken dacht ik zo.
Maar ja die drivers hè, ben in het blije bezit van een spiksplinternieuwe geweldig klinkende EWX 24/96 maar die werkt dus gewoon k#t onder Win 2k, geen ACPI support geen ASIO en geen geweldige DirectX support, drivers zouden ergens in januari komen, so lets wait and see.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft de Xelerate Pro ook ondersteuning naast A3d 2.0 voor EAX 2.0????

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 15:35

Flotter

Pelipper!

De XLerate Pro heeft voor zover ik weet geen EAX-ondersteuning, de DMX XFire wel maar die ondersteunt alleen hardwarematig A3D 1.0, A3D 2.0 moet softwarematig geëmuleerd worden.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Verwijderd

Ik heb vanuit mijn positie als Website, en mijn lezers, die er vaak om vragen, info gevraagt om de betaling (nu met CreditCard) ook mogelijk te maken via andere systemen, tot nu toe niets vernomen(2 weken)...dit ivm met digi I/O producten voor SB Live!

http://www.HardwareXpo.net
Pagina: 1