Toon posts:

kan ik temp lager krijgen met andere cooler ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
op mijn tb900@1050 heb ik nu een majesty (neporb) zitten core staat op 2.06v
tem is stressed 58 ik heb er verscillende kastcollers inhangen
zou ik temp nog lager krijgen met bv superorb of zo`n goedkope coolermaster die hier goed uit de test kwam ?

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-04 11:40
CPU = 56°C ?
Als ie niet crashed gewoon afblijven :)

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Zo'n coolermaster is helemaal zo slecht nog niet. En ongelooflijk goedkoop.

Maar probeer het eerst eens dmv van bv een extra casefan (als je die niet al hebt).

• noshit
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-02 08:08

noshit

Temp is vrij normaal naar mijn idee.

Verwijderd

Topicstarter
heb al 5 casefans , 2 in zijkant blazen op mb, 2 boven en 1 onder voorin deze zuigen alledrie

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Hmm.. das genoeg.

Maar ik weet niet of de coolermaster beter is dan degene die je nu hebt...

Probeer ander een GlobalWin FOP-38 ofzo...

[edit]
tyop |:(

Verwijderd

Op maandag 25 december 2000 11:57 schreef onyx666 het volgende:
heb al 5 casefans , 2 in zijkant blazen op mb, 2 boven en 1 onder voorin deze zuigen alledrie
Oh. Probeer eens die onder te laten blazen in de kast, en die 2 aan de zijkant naar buiten te laten zuigen.

De meeste hitte komt van de CPU, dus koude lucht stijgt ( blijft in de kast hangen dus).

Onder dus lucht in, boven lucht uit.
En bij de CPU ook lucht uit ;)

Verwijderd

ach ja er is nog genoeg zo'n arcticooler, Alpha + Delta, fop 38, Waterkoeling, Stikstof, Passive immersion.

Verwijderd

Hehehe =))
Er valt nog genoeg te proberen, ik weet niet wat voor koeler je nu hebt hoor, maar voor zo'n hoog voltage vind ik het niet echt een RARE temp of wel ? met mijn fop38 en mijn duron 700 @ 900 @ 1,85 Volt haal ik de 34 als max... Maar als mijn voltage op 2,03 zou staan dan word ie toch wel een stukkie warmer ben ik bang =)

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De meeste hitte komt van de CPU, dus koude lucht stijgt ( blijft in de kast hangen dus).
bedoel je niet: WARME lucht stijgt >:)

Verwijderd

Ik heb er gewoon een 8*8 cm fan op mijn processor gebud en eentje in de zijkant van mijn kast en wat koelpasta. En hij wordt 33 graden :z

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Mai wat voor een mobo heb jij ?
heb jij nu al een voltage mod aan je mobo gedaan voor die 150 Mhz ? Ik moest dat doen als ik boven de 150 Mhz ging bij mijn TB800 maar die sjoft nu geweldig op 1050 :)
Pagina: 1