Toon posts:

Sony KV32FX68E en KV32FX68B wat is het verschil

Pagina: 1
Acties:

• discusws
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 13:58
Hoi

Heb alles afgezocht hier en via vriend google ;) maar niets kunnen vinden!

Heb in dezelfde winkel 2 dozen zien staan met op de ene KV32FX68E en KV32FX68B op de andere doos De een kwam uit spanje en de ander uit de UK. Zit er behalve dan waar ie gemaakt is ook nog een ander verschil in?

Met 100 Euro korting komt ie op 731 inclusief bij de makro volgende week

mgr Walter

Nope kleur is beide zilver

[Voor 4% gewijzigd door discusws op 17-07-2004 20:57]

Natuur fotograaf

• Da_man
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 18-04-2019

Da_man

Times like these...

Volgens mij zit er geen verschil tussen, behalve dat ie uit een ander land komt.
Heb ik ergens gelezen, maar ik weet niet meer waar.

...call for a Big Lebowski

• porthos002
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
kleur? jvc gebruikt voor zilver ook vaker de aanduiding Eus meen ik, de b staat logischer wijs voor black. vraag is natuurlijk of dit model wel in 2 kleuren verkrijgbaar is aangezien de meeste sony's momenteel alleen in het zilver verkrijgbaar zijn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HAL-9000
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2011

HAL-9000

VMS newbie

Zit volgens mij geen verschil in. Alleen land inderdaad. Je komt het heel vaak tegen dat na een type nummer er een toevoeging is... En die hebben 9 van de 10 keer geen concrete betekenis voor het apparaat zelf.

Wij (mediamarkt) hadden hem pas voor 799 inclusief meubel, kwam die na die actie op 699... Maar die is me gvd door me baas door me neus geboort...

http://hal.demon.nl | Zoekt Qbus SCSI kaart voor VAX 4200

Acties:
  • 0Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
IK heb toevallig zelf de FX68, maar ik heb geen -B of -E toevoegingen gezien toen ik ging shoppen?

Kan aan mij liggen maar volgens mij is er maar 1 type :)

Op zoek naar een fotograaf?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fabbert
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11-01-2009
zwart is het iig niet want sony maakt geen helemaal zwarte tv's meer voor de consumenten markt :D het is gewoon een soort verpakkingscode voor "werelddelen"

YOU - create !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flex82
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21-08-2012
Idd gewoon landverschil.

Leuke tv trouwens, maar ik ga de iets kleinere KV-28fx68 halen. Die is iets betaalbaarder. :P

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HAL-9000
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2011

HAL-9000

VMS newbie

fabbert schreef op 18 juli 2004 @ 15:04:
zwart is het iig niet want sony maakt geen helemaal zwarte tv's meer voor de consumenten markt :D het is gewoon een soort verpakkingscode voor "werelddelen"
Niet helemaal, ze hebben nu 2 zwarte tv's :Y)

http://hal.demon.nl | Zoekt Qbus SCSI kaart voor VAX 4200

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Killer
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
Niet helemaal, er zijn 2 modellen met een zwarte rand om het beeld, verder zijn ze zilver 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• discusws
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 13:58
Oke bedankt allemaal,

Zal een nakijken wat ie nu doet bij de media

mvgr Walter

Natuur fotograaf

• Mad_Manic
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 03-12 15:53
rickstar schreef op 18 juli 2004 @ 17:48:
Niet helemaal, er zijn 2 modellen met een zwarte rand om het beeld, verder zijn ze zilver 8)
De 28FQ86 en de 32FQ86 zijn anders helemaal zwart en een grijze rand om het beeld:

http://productimages.sony-europe.com/KV-32FQ86_NON_UK_SU32FQ4_H_im.jpg

De achterkant van deze tv is helemaal zwart. Het zilvergrijze dat je op deze tv ziet is echt alleen aan de voorkant.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee