Sony KV32FX68E en KV32FX68B wat is het verschil

Pagina: 1
Acties:
  • 427 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• discusws
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:26
Hoi

Heb alles afgezocht hier en via vriend google ;) maar niets kunnen vinden!

Heb in dezelfde winkel 2 dozen zien staan met op de ene KV32FX68E en KV32FX68B op de andere doos De een kwam uit spanje en de ander uit de UK. Zit er behalve dan waar ie gemaakt is ook nog een ander verschil in?

Met 100 Euro korting komt ie op 731 inclusief bij de makro volgende week

mgr Walter

Nope kleur is beide zilver

[ Voor 4% gewijzigd door discusws op 17-07-2004 20:57 ]

pvoutput 10 x 405WP N, 4 x 405WP Z

Verwijderd

Volgens mij zit er geen verschil tussen, behalve dat ie uit een ander land komt.
Heb ik ergens gelezen, maar ik weet niet meer waar.

Verwijderd

kleur? jvc gebruikt voor zilver ook vaker de aanduiding Eus meen ik, de b staat logischer wijs voor black. vraag is natuurlijk of dit model wel in 2 kleuren verkrijgbaar is aangezien de meeste sony's momenteel alleen in het zilver verkrijgbaar zijn

Verwijderd

Zit volgens mij geen verschil in. Alleen land inderdaad. Je komt het heel vaak tegen dat na een type nummer er een toevoeging is... En die hebben 9 van de 10 keer geen concrete betekenis voor het apparaat zelf.

Wij (mediamarkt) hadden hem pas voor 799 inclusief meubel, kwam die na die actie op 699... Maar die is me gvd door me baas door me neus geboort...

Verwijderd

IK heb toevallig zelf de FX68, maar ik heb geen -B of -E toevoegingen gezien toen ik ging shoppen?

Kan aan mij liggen maar volgens mij is er maar 1 type :)

Verwijderd

zwart is het iig niet want sony maakt geen helemaal zwarte tv's meer voor de consumenten markt :D het is gewoon een soort verpakkingscode voor "werelddelen"

Verwijderd

Idd gewoon landverschil.

Leuke tv trouwens, maar ik ga de iets kleinere KV-28fx68 halen. Die is iets betaalbaarder. :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 15:04:
zwart is het iig niet want sony maakt geen helemaal zwarte tv's meer voor de consumenten markt :D het is gewoon een soort verpakkingscode voor "werelddelen"
Niet helemaal, ze hebben nu 2 zwarte tv's :Y)

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Niet helemaal, er zijn 2 modellen met een zwarte rand om het beeld, verder zijn ze zilver 8)

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• discusws
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:26
Oke bedankt allemaal,

Zal een nakijken wat ie nu doet bij de media

mvgr Walter

pvoutput 10 x 405WP N, 4 x 405WP Z

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:23
FirePuma142 schreef op 18 juli 2004 @ 17:48:
Niet helemaal, er zijn 2 modellen met een zwarte rand om het beeld, verder zijn ze zilver 8)
De 28FQ86 en de 32FQ86 zijn anders helemaal zwart en een grijze rand om het beeld:

Afbeeldingslocatie: http://productimages.sony-europe.com/KV-32FQ86_NON_UK_SU32FQ4_H_im.jpg

De achterkant van deze tv is helemaal zwart. Het zilvergrijze dat je op deze tv ziet is echt alleen aan de voorkant.
Pagina: 1