Panasonic, heb ik me laten vertellen dat die verreweg het duurzaamst zijn. Dus dan doet je video het volgend jaar ook nog. Wel iets minder 'grapjes' dan b.v. bij Philips.
Mzl,
PanMan.
Mzl,
PanMan.
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Ik heb zelf een JVC, prima ding heeft ook showview enzo.
Niet?
[Specs]
Zorg iig. dat je long play hebt... (dan kan je op een 4uurs band 8 uur opnemen..)
Je moet er gewoon eentje kopen uit de wat hogere prijsklasse van philips of sony, die zijn altijd wel redelijk...
Maar als die nog in een speciaal kastje moet kan je misschien beter philips nemen want videorec. van philips zijn smaller dan die van sony...
Maar als die nog in een speciaal kastje moet kan je misschien beter philips nemen want videorec. van philips zijn smaller dan die van sony...
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
ik vind voor de "middle class" JVC toch echt wel het beste, geeft een strak beeld, ook na een jaar nog, gaan niet snel stuk, en zijn niet te duur, er staan er aardig wat door mijn vriendengroep verspreidt, en er is er "klop klop ;)" nog geen een stukgegaan.
btw ook al ben ik dan tegen Philips, mijn oude stereo vid.recorder van philips heeft het toch een jaartje of 8 gedaan (was dan wel het topmodel toen ik hem kocht, maarja)
btw ook al ben ik dan tegen Philips, mijn oude stereo vid.recorder van philips heeft het toch een jaartje of 8 gedaan (was dan wel het topmodel toen ik hem kocht, maarja)
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Philips zijn echt heel mooie VCR's, niet alleen de beeldkwaliteit, maar ook het uiterlijk van de VCR zelf. Aan showview heb je niks, dat is een super onhandig systeem. Wat je wilt is opnemen via teletekst (kan met mijn Philips VR768), dan krijg je gewoon een cursor op de programma pagina en dan kan je het gewenste programma aanklikken, errug handig. Ook de menu's zijn handig en mooi ontworpen. En als je een Philips (of Grundig) tv hebt met easylink ondersteunig (mijn tv, de Philips 32PW9503/12 heeft het), dan wordt het bediencomfort nog een stuk hoger (zendervolgorde overnemen, namen overnemen, automatisch goeie zender herkennen op tv).
Een vriend van mij heeft laatst de VR800 gekocht, erg mooi ding, voor 700,-.
Jag
Een vriend van mij heeft laatst de VR800 gekocht, erg mooi ding, voor 700,-.
Jag
..het is een JVC geworden. Was volgens de verkoper qua kwaliteit beter dan Philips en ziet zo op het eerste gezicht ook wel leuk uit en was ook niet echt duur (F549).
good call
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
JVC 
Daar heb ik alleen maar slechte ervaringen mee. Slecht beeld, bandjes opvreten, etc.
Maar als jij er een gekocht hebt die wel goed beeld geeft, wat is daar dan het type van?
Daar heb ik alleen maar slechte ervaringen mee. Slecht beeld, bandjes opvreten, etc.
Maar als jij er een gekocht hebt die wel goed beeld geeft, wat is daar dan het type van?
easylink
Doet Sony ook met zijn TV's en Video's
Ik heb een Sony 820 video met een ??24 Breedbek TV 60Hz honderd is duur man !!!!!!!
Doet Sony ook met zijn TV's en Video's
Ik heb een Sony 820 video met een ??24 Breedbek TV 60Hz honderd is duur man !!!!!!!
Ja ja ja Nee !!
De Philips-videorecorders hebben een van de beste beeld- en geluidskwaliteit (test consumentengids). Ook hebben ze vaak de turbo-drive, waarmee banden supersnel teruggespoeld kunnen worden (erg handig, heb ik zelf ervaren).
Pagina: 1