| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Helaas, zodra het een jpg is (en dus maar uit 1 laag bestaat) kun je het alleen nog via photoshop (of een ander willekeurig grafisch programma) de datum wegpoetsen .. helaas dus
als er een 'patroon' onder de datum is kun je die misschien met een clone-tool wegpoetsen anders heb je denk ik pech
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
in photoshop lukt me dat allemaal wel, alleen ik snap niet waarom staat het in de tumbnail niet en in het echte plaatje wel?
| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Als dat een 4mp-foto is is die datum slechts 1 pixel groot in de thumbnail, en dan nog niet eens. Probeer eens om dat hoekje waar de datum in staat op een resolutie van 640x480 uit te knippen; sla 'm op, en dan zie je zeker de datum in de thumbnail
.
teveel zooi, te weinig tijd
Veel camera's maken een thumbnail binnen de foto zelf, dat hoort bij het JPEG bestandsformaat, er zit gewoon een kleine JPEG afbeelding in de grote JPEG afbeelding. Daarom kun je ook zo snel foto's bekijken op veel camera's, de hele foto wortd niet geladen, alleen het kleine voorbeeldje dat aan het begin van het bestand staat.
De camera zet in de kleine niet de datum, en in de grote wel.
De camera zet in de kleine niet de datum, en in de grote wel.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Pagina: 1