Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Topicstarter
Ik heb een Siemens C60 met een Telfort Pre-Paid kaart. Ik ben een van de gelukkigen die gratis kunnen gprs-en >:) . Ik heb op dit moment geen beltegoed en kan surfen, msnen, mailen en ringtones, logo's en dergelijke downloaden. Zolang het maar webbased is.

Wil ik nou een Java applicatie downloaden (maakt niet uit welke grootte) dan opent ie een soort download manager die een voortgang balkje en een"time left" klokje laat zien. Hij blijft echter op 0% staan en het timertje blijft ook stil staan. na ±20 seconden krijg ik de melding "fout bij downloaden". :r

edit: na dat dit gebeurt staat de applicatie in mijn Surf en fun mapjes en wanneer ik er op klik begint ie weer met downloaden wat wederom mislukt

Als iemand hier een oplossing voor heeft hoor ik die graag!!

[ Voor 14% gewijzigd door DoubleJ op 17-07-2004 14:54 ]

• DoubleJ

DoubleJ

Een ninjja!

Topicstarter
offtopic:
kick, nog één poging...

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:44

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

DoubleJ schreef op 17 juli 2004 @ 14:51:
Ik heb een Siemens C60 met een Telfort Pre-Paid kaart. Ik ben een van de gelukkigen die gratis kunnen gprs-en >:) . Ik heb op dit moment geen beltegoed en kan surfen, msnen, mailen en ringtones, logo's en dergelijke downloaden. Zolang het maar webbased is.

Wil ik nou een Java applicatie downloaden (maakt niet uit welke grootte) dan opent ie een soort download manager die een voortgang balkje en een"time left" klokje laat zien. Hij blijft echter op 0% staan en het timertje blijft ook stil staan. na ±20 seconden krijg ik de melding "fout bij downloaden". :r

edit: na dat dit gebeurt staat de applicatie in mijn Surf en fun mapjes en wanneer ik er op klik begint ie weer met downloaden wat wederom mislukt

Als iemand hier een oplossing voor heeft hoor ik die graag!!
Ik heb zo een vermoeden dat het gebruik van gprs beperkt blijft voor de prepaid klanten met de C60 :) want je mag helemaal niet gprs-en met prepaid :P

• DoubleJ

DoubleJ

Een ninjja!

Topicstarter
Ja inderdaad, ik mag natuurlijk ook niet klagen.. ik bedoel ik zit voor niks te msn-en in de tuin maar ik hoopte dat er een oplossing voor was.